خبر

Redmi Y3 سرانجام به روزرسانی اندروید 10 در هند را دریافت می کند

0

شیائومی در اواخر آوریل 2019 Redmi Y3 را به عنوان یک تلفن هوشمند سلفی محور در هند عرضه کرد. این گوشی برای اولین بار با MIUI 10 مبتنی بر Android 9.0 Pie ارائه شد که بعداً به MIUI 11 به روز شد. اما متأسفانه، این شرکت در دسامبر سال 2020 به روزرسانی MIUI 12 خود را لغو کرد. خوشبختانه، این دستگاه به روزرسانی تاخیر خورده ANDROID 10 را در این کشور دریافت خواهد کرد.

به روزرسانی اندروید 10 Redmi Y3 برای هند با شماره ساخت V11.0.5.0.QFFINXM ارائه می شود. جدا از نسخه اندروید یک ساله، آخرین به روزرسانی سیستم برای گوشی، سطح وصله امنیتی را تا ژانویه 2021 افزایش می دهد.

به روزرسانی در حال حاضر در مرحله Stable Beta است. بنابراین، در حال حاضر فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس می باشد. با این حال، اگر پذیرندگان اولیه با مشکلات اساسی مانند به روزرسانی اندروید 11 در Mi A3 روبرو نشوند، برای کاربران بیشتری در دسترس خواهد بود.

با این اوصاف ، بروزرسانی فعلی OTA می تواند آخرین به روزرسانی عمده سیستم Redmi Y3 باشد. شیائومی به دلیل مشکلات عملکرد ، بروزرسانی MIUI 12 را برای این گوشی همراه با Redmi 7 ، Redmi 6 و Redmi 6A لغو کرد.

با وجود آن ، REDMI 7 ماه گذشته به روزرسانی MIUI 12 را دریافت کرد. بنابراین شاید Redmi Y3 نیز بتواند آن را دریافت کند زیرا هر دوی آنها در واقع همان گوشی هوشمند با دوربین سلفی متفاوت هستند.

شیائومی شارژر نیترید گالیم 33W با قیمت 79 یوان عرضه می نماید

مقاله قبلی

عکسهای لو رفته Xiaomi Mi 11 Lite همراه با مشخصات اصلی که می توان آن را در چین Mi CC11 نامید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *