خبر

شیائومی انتشار Cloud DIsk نسخه 1.0 را به طور رسمی اعلام کرد

0

خدمات دیسک شبکه و دیسک ابری امروز در واقع از بین می روند. بگویید ، در چین ، تنها دیسک پربار شبکه بایدو از نظر عضویت است. در غیر این صورت ، فقط سرعت بارگیری بسیار ضعیفی خواهید داشت. اما شیائومی در حال آمدن است. و امروز، Xiaomi Cloud Disk را اعلام کرد.

در واقع قبل از این کار سرویس ذخیره سازی Xiaomi Cloud Disk راه اندازی شده است. اما خدمات زیادی ارائه نداده است. به عبارت دیگر ، پنهان بود. باید ورودی را از طریق سرویس ابری Xiaomi از سرویس گیرنده وب یا برنامه مدیریت فایل گوشی هوشمند شیائومی پیدا می کردید.

اکنون ، Xiaomi Cloud Disk 1.0 اقدام به جذب بتا داخلی در جامعه شیائومی کرده و فاش کرده است که پیش بینی می شود در تاریخ 29 ژوئن (5 روز دیگر) منتشر شود.

گزارش شده است که Xiaomi Cloud Disk عمدتا برای کاربران گوشی های هوشمند شیائومی ارائه شده است ، ارائه دهنده خدمات سریع و ایمن ذخیره سازی ابر فایل ، دارای پشتیبان گیری ایمن و بارگیری سریع.

معرفی عملکرد اصلی:

  • فضای ذخیره سازی ابر: می توانید اسناد تلفنی ، موسیقی ، فیلم و سایر پرونده ها را در Cloud Disk بارگذاری کنید و فضای زیادی را صرفه جویی کنید و آنها را در امان نگه دارید.
  • مشاهده: پشتیبانی از مشاهده اسناد ، تصاویر ، موسیقی ، فیلم ، دسترسی به فایل ابری در هر نقطه و در هر زمان.
  • مدیریت: این نرم افزار پشتیبانی را برای بارگیری ، حذف ، تغییر نام ، ایجاد پوشه ها و انتقال توابع دیگر ارائه می دهد.

با نگاه کردن به این روش ، Xiaomi Cloud Disk یک سرویس ذخیره سازی شبکه باز شبیه Baidu SkyDrive نیست. این سرویس فقط در اختیار کاربران تلفن های هوشمند شیائومی است. اما با توجه به دو ویژگی بارگیری ایمن و پر سرعت ، هنوز هم می توان در انتظار آن بود.

شیائومی در حال ثبت اختراع عجیب: گوشی هوشمند با دوربین خارجی چرخان!

مقاله قبلی

شیائومی پردازنده‌ی مینی دسکتاپ Ningmei CR100 را با Intel J4105 SoC راه اندازی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *