خبر

شیائومی در حال ثبت اختراع عجیب: گوشی هوشمند با دوربین خارجی چرخان!

0

پس از ثبت اختراع شیائومی برای طراحی گوشی های هوشمند با ماژول دوربین پیچ در پیچ و یک دوربین چرخشی که به صورت آنلاین از چند ماه پیش نمایش داده شد ، اختراعات ثبت طراحی تلفن با صفحه نمایش تاشو و دوربین سلفی پاپ آپ فاش شد.

اکنون ، یک اختراع دیگر تلفن هوشمند از شیائومی به صورت آنلاین ظاهر شده است که یک ماژول دوربین منحصر به فرد را نشان می دهد که به گونه ای طراحی شده است که سنسورهای دوربین جلوی در هنگام استفاده قابل مشاهده نیستند.

هدف این طرح کاملاً مشخص است. این شرکت می خواهد از فضای جلوی هرچه بیشتر برای نمایشگر استفاده کند. بنابراین ، هیچ سنسور دوربین در قسمت جلویی قرار ندارد و کل صفحه جلوی آن با صفحه نمایش پوشانده شده است.

از بین تصاویر ، به نظر می رسد که ماژول دوربین دارای طراحی چرخشی است ، بنابراین وقتی دوربین جلو شروع می شود ، ماژول می چرخد و یک سنسور بیرون می آید. به دلیل پشتیبانی از چرخش 360 درجه ، این دوربین همچنین می تواند از کنار گوشی اسلاید شود.

این اختراع ثبت شده می تواند جایگزینی برای مکانیزم دوربین پاپ آپ فعلی و همچنین جایگزینی برای فناوری دوربین زیر نمایش باشد. در حالی که Visionox فناوری دوربین نمایشگر را برای تولید انبوه اعلام کرده است ، برخی از مارک ها اعلام کرده اند که این فناوری هنوز برای عملکرد در سطح پرچمداران آماده نیست.

در مورد این حق ثبت اختراع خاص ، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی تصمیم به پیشبرد دارد و با این طراحی کار بر روی گوشی هوشمند را آغاز می کند تا بتواند آن را از نظر تجاری به بازار عرضه کند. از آنجا که همه ثبت اختراعات، روز خوش نمی بینند ، هیچ یقینی وجود نخواهد داشت که شاهد راه اندازی یک تلفن هوشمند با این طراحی باشیم.

ماوس شیائومی XiaoAI برای جلب سرمایه از 18 دلار اعلام کرد

مقاله قبلی

شیائومی انتشار Cloud DIsk نسخه 1.0 را به طور رسمی اعلام کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *