خبر

۹ ویژگی برتر رابط کاربری شیائومی MiUi 9

1

امروز در مجله شیراز مارکت به بررسی ۹ ویژگی رابط کاربری MiUi شیائومی که بهتر است بدانید می پردازیم .

  1. سرعت بالا در عین پایداری

در MiUi 9 سرعت بارگذاری سیستم عامل ، اپلیکیشن ها و رابط کاربری افزایش بسیار محسوسی داشته و حتی در مواردی با سخت افزار مشابه مانند مقایسه Xiaomi Mi6 با Samsung Galaxy S8 شیائومی با رابط کاربری MiUi 9 پرچم دار سامسونگ با رابط کاربری TouchWiz را چه در سرعت بارگذاری سیستم عامل و چه اپلیکیشن ها براحتی کنار زد و لازم به ذکر است این افزایش سرعت در عین پایداری سیستم به رضایتمندی تجربه کاربر می افزاید .

  1. ویرایشگر تصویر جدید و کامل

در نسخه جدید ویرایشگر سیستمی تصاویر امکانات بسیار زیادی به این برنامه افزوده شده که نیاز شما را به استفاده از اپلیکیشن های فرعی و جایگزین جهت ویرایش تصاویر بی نیاز می کند و این یکی از نقاط قوت رابط MiUi 9 در مقایسه با رقباست .

  1. بهینه سازی و سازگاری بالای نرم افزار و سخت افزار

توسعه دهنگان شیائومی در این نسخه از رابط کاربری بهینه سازی های متعدد میان نرم افزار و سخت افزار انجام داده اند تا کاربر بتواند بیشترین بهروری از تلفن همراه خود داشته باشد و سخت افزار درگیر مشکلات نرم افزاری نشده و بهترین بازدهی ممکن دردسترس باشد .

  1. ۲ برابر سریعتر از MiUi 8 در بازکردن برنامه ها

رابط کاربری MiUi نسخه ۹ در مقایسه با نسخه قبلی خود تا ۲ برابر اپلیکیشن ها و برنامه ها را سریعتر اجرا و به نمایش می گذارد که این نشان دهنده هنر مهندسی نرم افزار توسعه دهندگان شیائومی است که روز به روز در حال بهبود و توسعه هستند .

  1. بهینه سازی های متعدد رابط کاربری

در نسخه جدید رابط کاربری امکاناتی مانند  مدیریت خودکار عملکرد های پیش زمینه ، افزایش سرعت بارگذاری برنامه ها ، مدیریت هوشمند منابع ، مدیریت عملکرد های حیاتی پیش زمینه ، هسته کنترل مرکزی فرآیند ها ، فایل سیستم جدید ، پاکسازی خودکار کش ، افزایش سرعت شبکه های بیسیم ، بهینه سازی بلادرنگ  حافظه  ذخیره سازی ، فایل سیستم جدید ، بهینه سازی جلوه های عملکردی و قابلیت بازیابی خواب عمیق  اضافه شده است .

  1. پخش کننده ویدئو اختصاصی جدید

در پخش کننده جدید فرمت های زیادی براحتی قابل پخش هستند همچنین علاوه بر سازگاری زیرنویس با زبان های مختلف قابلیت هایی همچون گروه بندی خودکار ویدئو ها ، مخفی سازی ویدئو های شخصی ، تصویربرداری از صحنه های ویدئو و جا به جایی بین Track های Audio اشاره کرد .

  1. جا به جایی سریع فایل ها با Mi Drop

Mi Drop اپلیکیشن پیشفرض و جایگزین مناسب Shareit به جهت ارسال و جابه جایی سریع فایل ها بین دو دستگاه اندرویدی است که می توانید از آن استفاده کنید .

  1. حالت دو پنجره ای

شما به وسیله قابلیت دو پنجره ای میتوانید اپلیکیشن هایی را که از این قابلیت پشتیبانی کنند را بطور همزمان در کنار هم و در یک صفحه اجرا کنید و بدون هیچ مشکلی بطور همزمان از آنها استفاده کنید .

  1. قابلیت شخصی سازی بالا و طراحی قالب رابط کاربری

MiUi همیشه از جهت شخصی سازی و قالب های متعدد و توسعه آسان رابط کاربری مطرح بوده و در نسخه ۹ بیشتر از همیشه میتوانید تک تک جزئیات رابط کاربری را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید یا قالب های آماده موجود در app store به رایگان استفاده کنید .

۷ دلیل برای اینکه باید گوشی های هوشمند شیائومی بخریم !

مقاله قبلی

تمام چیزی که از شیائومی Mi 7 می دانیم !

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. سلام لطف کنید طریقه استفاده و فعال سازی هم بگید!؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *