خبر

نشت شیائومی 15 جزئیات صفحه نمایش، چیپست، دوربین و طراحی را فاش می کند

0

انتظار می‌رود پرچم‌دار سالانه شیائومی، سری ۱۵ شیائومی، در اکتبر سال جاری میلادی در چین رونمایی شود. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Sation به طور مداوم جزئیات مربوط به Xiaomi 15 و 15 Pro را فاش می کند. امروز، او برخی از مشخصات کلیدی را که به نظر می رسد شیائومی 15 استاندارد باشد، روشن کرد.

مشخصات کلیدی شیائومی 15 (شایعه شده)

پست Weibo DCS نشان می دهد که شیائومی 15 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای صفحه نمایش تخت OLED LTPO است که وضوح 1.5K را تولید می کند. متأسفانه، فاش کننده به اندازه دقیق صفحه نمایش اشاره نکرده است. آنچه مشخص است این است که شیائومی 15 یک پرچمدار جمع و جور مانند شیائومی 14 خواهد بود که دارای صفحه نمایش 6.36 اینچی است.

برای عکاسی، دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision، به همراه یک لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز 50 مگاپیکسلی 3.x تله فوتو ماکرو خواهد بود. این گوشی قرار است طیف گسترده ای از گزینه های عکاسی را با گستره وسیعی از دیافراگم ها ارائه دهد.

علاوه بر این، این دستگاه در پیکربندی‌های حداکثر 16 گیگابایت رم همراه با حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه ای زیر صفحه نمایش، بلندگوهای دوگانه (بلندگوی بالایی تعبیه شده در گوشی) و یک موتور مناسب برای لرزش است.


فاش کننده اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و قابلیت شارژ شیائومی 15 به اشتراک نمی گذارد. با این حال، او فاش کرد که مواد سلول باتری برای دستیابی به یک طراحی سبک وزن و نازک دستخوش پیشرفت هایی شده اند، در حالی که باتری بزرگتر را در خود جای داده است. برای یادآوری، شیائومی 14 دارای یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 وات بود. احتمالاً شیائومی 15 ممکن است باتری 4800 تا 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود شیائومی 15 از طراحی شیک با انواع رنگ‌های سیاه و سفید برخوردار باشد که شامل شیشه، چرم گیاهی و گزینه‌های اتصال چرم گیاهی است.

شیائومی دوربین امنیتی C500 را با سر دوربین دوگانه و ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی کرد

مقاله قبلی

سرخ کن هوا 6L شیائومی با طراحی ممتاز، ظرفیت برق 1500 وات عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *