خبر

شیائومی Mix Fold 4 از فناوری شبکه eMBB پشتیبانی خواهد کرد.

0

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی تاشو به سبک کتابی خود، شیائومی میکس فولد 4 است که ظاهراً می‌تواند باریک‌ترین گوشی تاشوی موجود در بازار باشد.

اکنون یک تلفن با شماره مدل 24072PX77C گواهی دسترسی به شبکه از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) را دریافت کرده است. این دستگاه از استاندارد NR SA/NR NSA/TD-LTE/LTE FDD/WCDMA/CDMA 1X/GSM پشتیبانی می کند.

همچنین از اتصال ماهواره ای Tiantong و فناوری پیشرفته Broadband موبایل پشتیبانی می کند. برای کسانی که آشنایی ندارند، پهنای باند موبایل پیشرفته (eMBB) یک دسته خدمات 5G است که پهنای باند افزایش یافته و تاخیر کمتری را در مقایسه با خدمات 4G ارائه می دهد. eMBB می‌تواند برنامه‌های جدیدی را فعال کند که به سرعت داده بالا نیاز دارند، مانند: پخش ویدیوی ۸K، واقعیت مجازی فراگیر (VR) و واقعیت افزوده (AR)،

بر اساس اطلاعات Weibo tipster Digital Chat Station، شماره مدل Mix Fold 4 را نشان می‌دهد. این تلفن همچنین می‌تواند از 5.5G یا 5g-Advanced پشتیبانی کند که گام بعدی در تکامل فناوری 5G در نظر گرفته می‌شود. انتظار می رود که از نظر سرعت، تأخیر و کارایی در 5G بهبود یابد.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می برد که قدرت بسیاری از جدیدترین پرچمداران مانند سری 14 شیائومی را تامین می کند. برای تامین انرژی این چیپست، گفته می شود که دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (2390 میلی آمپر ساعت + 2485 میلی آمپر ساعت) خواهد بود. شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ارائه می‌کند، اگرچه سرعت شارژ خاص هنوز تایید نشده است. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی از Digital Chat Station، این گوشی شارژ سریع سیمی 100 واتی ارتقا یافته را ارائه خواهد کرد. برای زمینه، Mix Fold 3 شارژ سریع سیمی 67 واتی و 50 واتی بی سیم را ارائه می دهد.

Mix Fold 4 طبق گزارش‌ها یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی ارائه می‌کند که شامل تله‌فوتوی پریسکوپ 5X، مشابه مدل قبلی است. سنسور اصلی و فوق عریض در Mix Fold 4 می توانند به ترتیب OV50E و OV13B باشند. Mix Fold 3 تله فوتو 3.2 برابر و تله فوتو پریسکوپ 5 برابر ارائه می دهد. به گفته ITHome، تله فوتو 3.2x می تواند با یک 2x جایگزین شود و ماژول های تله فوتو 2x و 5x به سنسورهای OV60A و S5K3K1 مجهز خواهند شد.

Poco M6 Plus 5G: از این گوشی هوشمند ارزان قیمت چه انتظاری باید داشت؟

مقاله قبلی

شیائومی دوربین امنیتی C500 را با سر دوربین دوگانه و ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *