خبر

سیستم دوربین شیائومی 15 می تواند لنزهای بهبود یافته، ماکرو حساس به نور و دیافراگم بزرگتر ارائه دهد.

0

Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro قبلاً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده اند. بر اساس این لیست، یک نسخه تیتانیومی از شیائومی 15 پرو وجود خواهد داشت که از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و احتمالاً منحصر به کشور خود خواهد بود.

اخیراً، مشاور Weibo “Smart Pikachu” اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین سری 15 شیائومی به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، شیائومی می تواند دوربین اصلی با دیافراگم بزرگ با فاصله کانونی کامل را با سری پرچمداران آینده خود ارائه دهد.

این سری لنزهای بهبود یافته را تجهیز می کند و به عکاسی ماکرو حساس به نور، عکاسی با فلاش و پرتره های اصلی با فاصله کانونی کامل می بالد. ممکن است مجهز به سنسور OmniVision جدید باشد.


علاوه بر این، وبلاگ نویس همچنین خاطرنشان کرد که “سرامیک وجود دارد” به این نکته اشاره کرد که این سری همچنین یک نوع با مواد پشتی ارائه می دهد. او همچنین خاطرنشان کرد: «یک اینچ می‌خواه، منتظر ultra» است که به این معنی است که یک سنسور 1 اینچی دوباره منحصر به مدل Ultra خواهد بود. “صبر کنید” همچنین به این معنی است که شیائومی پس از انتشار نسخه استاندارد و حرفه ای، دوباره مدل برتر را به طور جداگانه منتشر خواهد کرد. برای زمینه، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در ماه اکتبر عرضه شدند، یعنی 4 ماه زودتر از شیائومی 14 اولترا.

بر اساس برخی اطلاعات فاش شده دیگر، این شرکت در نهایت می تواند یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را به این سری ارائه دهد که همچنین یک منطقه باز کردن قفل بزرگتر در کنار باز کردن قفل مطمئن تر و سریعتر در شرایط مختلف مانند وجود آب ارائه می دهد. ناگفته نماند، این سری یکی از اولین (اگر نه اولین) خواهد بود که از چیپست پرچمدار آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برد. انتظار می‌رود مدل استاندارد با صفحه‌نمایش تخت 1.5K، کناره‌های صاف و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی (از 90 وات) کمی سریع‌تر عرضه شود. شیائومی 15 پرو ممکن است پنل 2K بالاتر با طراحی چهار خمیده و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (از 4880 میلی آمپر ساعت 14 پرو) ارائه دهد.

شیائومی قصد دارد 120000 خودروی SU7 در سال 2024 تحویل دهد، مدل جدیدی در دست توسعه را تایید می کند.

مقاله قبلی

عرضه سوئیچ 10G شیائومی با دو پورت اترنت 10G

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *