خبر

شیائومی از فن جدید قابل تنظیم Mijia رونمایی کرد: جریان هوای قدرتمند، طراحی دوگانه و ویژگی‌های هوشمند

0

شیائومی با عرضه پنکه گردشی Mijia، محصول جدیدی را به مجموعه لوازم خانگی خود معرفی کرده است. این پنکه همه کاره هم برای استفاده رومیزی و هم برای زمین طراحی شده است و ترکیبی یکپارچه از عملکرد و فناوری را برای افزایش راحتی خانه ارائه می دهد.

مشخصات فن شیائومی Mijia:

این فن هوشمند 1500 متر مکعب در ساعت جریان هوا و فاصله باد تا 13 متر را ارائه می دهد. شیائومی ادعا می کند که می تواند تنها در 2 دقیقه به گردش خون در کل خانه دست یابد و به طور موثری با هوای راکد مقابله کند.

فن گردشی دارای نوسان افقی خودکار 120 درجه و تنظیم دستی عمودی 105 درجه است که از پوشش وسیع تر و خنک کننده مطلوب در سراسر اتاق اطمینان می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند راحتی خود را با 100 سرعت باد قابل تنظیم از طریق موتور تبدیل فرکانس DC شخصی سازی کنند.


این دستگاه کم مصرف انرژی مصرفی کمتر از 1.92 وات در حالت دمیدن مستقیم بدون نوسان دارد. شیائومی هزینه برق کل تابستان را حدود 0.83 یوان تخمین زده است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل می کند.

برای عملکرد آرام‌تر، فن از فناوری تبدیل فرکانس بدون گام استفاده می‌کند و در حالت دمیدن مستقیم با کمترین سرعت به سطح نویز کمتر از 27.2 دسی‌بل می‌رسد. این خواب بدون مزاحمت و محیطی آرام را تضمین می کند.

فن گردشی Mijia برای استفاده در تمام فصول طراحی شده است. هنگامی که با سایر لوازم خانگی مانند رطوبت گیر، تهویه مطبوع، رطوبت ساز و بخاری برقی جفت می شود، می تواند به طور موثر دما و رطوبت داخل خانه را متعادل کند و فضای زندگی راحت را در طول سال ایجاد کند.


علاقه مندان به خانه های هوشمند از ادغام اپلیکیشن خانگی شیائومی و عملکرد کنترل صوتی شیائو آی قدردانی خواهند کرد. کاربران می توانند فن را از راه دور کنترل و برنامه ریزی کنند یا به سادگی به Xiao Ai فرمان دهند تا نسیمی طراوت بخشد.

علاوه بر این، این فن از اتصال HyperOS Xiaomi پشتیبانی می کند و امکان اتصال هوشمند با دستگاه های سازگار مانند سنسورهای دما و رطوبت یا تهویه مطبوع با عملکرد دروازه بلوتوث را فراهم می کند. این امکان عملکرد خودکار را بر اساس شرایط از پیش تعیین شده، مانند روشن کردن فن هنگامی که دما از یک سطح معین بالاتر می رود، می دهد. همچنین شامل یک پوشش توری قابل جابجایی کاربر پسند برای تمیز کردن آسان، منبع تغذیه کم ولتاژ برای ایمنی و عملکرد قفل کودک برای آرامش بیشتر است.

شیائومی دو بلندگوی بلوتوث جدید با صدای قدرتمند 360 درجه و حفاظت IP67 را معرفی کرد

مقاله قبلی

لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro با i9-14900HX + RTX 4060 عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *