خبر

مشخصات ماژول و سنسور دوربین Xiaomi 14 Ultra فاش شد

0

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار دیگری از سری Xiaomi 14 خود است. مدل مورد بحث Xiaomi 14 Ultra است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، برخی از مشخصات کلیدی دوربین توسط یک منبع آگاه فاش شد..

مشخصات ماژول دوربین شیائومی 14 اولترا

این غول فناوری چینی مدتی است که بر روی Xiaomi 14 Ultra کار می کند. اکنون، مشاور @ZionsAnvin فاش کرده است که این تلفن پریمیوم دارای ماژول دوربین دایره‌ای خواهد بود. این لنز دارای لنز کروی VARIO-SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 (ASPH) خواهد بود. علاوه بر این، دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT-900 است که محدوده دیافراگم متغیر (f/1.63-f/2.5) را ارائه می دهد.


وی افزود: این سنسور با لنز تله فوتو پریسکوپ 120 میلی متری نیز جفت می شود. این توییت همچنین تصویری را به اشتراک گذاشت که جزیره بزرگ دوربین را نشان می‌دهد که بریدگی‌های چهار سنسور و ماژول فلاش LED را در خود جای داده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، انتظار می رود شیائومی 14 اولترا در اواسط سال جاری معرفی شود. اخیراً، ما پوشش دادیم که کیت دوربین بی سیم گوشی هوشمند نیز گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

گفته شده است که گوشی پرچمدار آینده از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. حتی در پلتفرم های اصلی صدور گواهینامه مانند BIS، EEC و موارد دیگر مشاهده شده است. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در دسترس باشید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

عرضه و تولید انبوه سری 15 شیائومی زودتر از حد انتظار در ماه سپتامبر آغاز می شود

مقاله قبلی

نشت Xiaomi Mix Fold 4 نام رمز، شماره مدل، چیپست و سایر جزئیات را فاش می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *