خبر

رونمایی جهانی نزدیک شیائومی اسمارت بند 8 پرو، ظاهر شدن در IMDA

0

شیائومی مدل پوشیدنی Smart Band 8 Pro را در اوایل سال جاری در بازار خانگی خود در چین رونمایی کرد. اکنون، به نظر می رسد که عرضه جهانی این دستگاه نزدیک است، زیرا اخیراً در یک پلت فرم صدور گواهینامه سنگاپور مشاهده شد.

Xiaomi Smart Band 8 Pro از IMDA بازدید می کند

آخرین مدل باند هوشمند غول فناوری چینی در پایگاه داده IMDA مشاهده شد. با نگاهی به لیست آنلاین، دستگاه همراه با POCO M6 Pro 4G و Redmi Note 13 4G مشاهده شد. پیش از این، اسمارت بند 8 پرو در گواهینامه SIRIM مالزی با شماره مدل M2333B1 دیده شده بود. گواهینامه IMDA، پوشیدنی هوشمند را به عنوان محصولی کم مصرف با قابلیت اتصال بلوتوث معرفی می کند.

متأسفانه، جزئیات دقیق تری مانند قیمت و مشخصات مربوط به گروه فاش نشده است. با این حال، از آنجایی که این دستگاه قبلاً در چین عرضه شده است، می‌توان انتظار داشت که نوع جهانی آن مشابه باشد، اگر یکسان نباشد. شیائومی اسمارت بند 8 پرو با قیمت اولیه 399 یوان (تقریباً 56 دلار آمریکا) در چین عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با وضوح 336 در 480 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 600 نیت است و بیش از 100 صفحه ساعت را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به بلوتوث 5.3، GNSS، ضد آب 5ATM و NFC اشاره کرد. علاوه بر این، این دستگاه ردیابی ضربان قلب، نقشه برداری اکسیژن خون، ردیابی خواب، ردیابی چرخه قاعدگی و بیش از 150 حالت ورزشی را ارائه می دهد. یک بسته باتری 289 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می کند که با یک بار شارژ کامل تا 14 روز را ارائه می دهد.

فروش ردمی شیائومی در 10 سال به 1 میلیارد عدد رسید

مقاله قبلی

آماده پیوستن Redmi Book 14/16 (2024) به سری K70 در رویداد 29 نوامبر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *