خبر

نشست انحصاری شیائومی در مورد خودروهای برقی و طرح های قیمت گذاری

0

شیائومی به توسعه محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت موفق چینی که به خاطر دستاوردهای خود در زمینه های مختلف مانند گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، هدفون، تبلت ها و دستگاه های هوشمند خانگی شناخته شده است، اکنون هدف خود را بر روی صنعت خودروسازی گذاشته است. این غول فناوری چینی مدتی است که روی مدل خودروی برقی خود کار می کند و به نظر می رسد این تلاش ها رو به اتمام است. در نتیجه، انتظار می رود خودروی الکتریکی مورد انتظار در آینده بسیار نزدیک رونمایی شود.

در نهایت این شرکت گام مهمی در این راستا برداشت. شیائومی جلسه ای محرمانه با مدیران شرکت برگزار کرد و پشت درهای بسته برنامه ریزی کرد.

پشت درهای بسته: نشست استراتژیک شیائومی در مورد خودروهای الکتریکی

ویلیام لو، یکی از مدیران ارشد شیائومی، در نشست Qualcomm Snapdragon Summit در هاوایی اعلامیه‌ای کرد و فاش کرد که مدل‌های خودروهای الکتریکی شیائومی به طور رسمی در سال 2024 عرضه خواهند شد. این شرکت واقعاً هیجان زده است که در سال 2024 با ماشین خود به جاده ها برود.

برای جلوگیری از اشتباه، لی جون، مدیرعامل شیائومی، مدیران اجرایی را برای یک جلسه جمع کرد. افرادی از بخش های مختلف شرکت با دعوتی ویژه در این جلسه حضور داشتند. متأسفانه بحث هایی که پشت درهای بسته انجام شد همچنان نامشخص است. این موضوعات احتمالاً حول محور بازار خودروهای الکتریکی، قیمت گذاری خودرو، استراتژی هایی که باید اجرا شود و برنامه ریزی تولید می چرخید.

تولید در چین کار آسانی نیست. برای خیلی چیزها باید از دولت اجازه بگیرید. خوشبختانه مدتی پیش شیائومی مجوز لازم برای تولید خودروهای برقی را دریافت کرد. اکنون، تنها چیزی که باقی مانده است آماده سازی کارخانه است. اگرچه قطعی نیست، اما صحبت از یک طرح تسهیلات دو مرحله ای وجود دارد.

بر اساس این طرح، این شرکت در مرحله اول حدود 720 هزار متر مربع تاسیسات ایجاد می کند. ساخت این در آوریل 2022 آغاز شد و در ژوئن 2023 به پایان رسید. مرحله دوم در سال 2024 آغاز می شود و انتظار می رود تا سال 2025 تکمیل شود. البته جزئیات در مورد میزان کافی بودن بخش فعلی نامشخص است.

حذف به‌روزرسانی های HyperOS در صورت فعالسازی بوت لودر گوشی شیائومی

مقاله قبلی

شیائومی 3 میلیون دستگاه Redmi 12 را در کمتر از 100 روز در هند به فروش رساند.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *