خبر

رسمی: شیائومی 14 Pro Titanium Special Edition نرخ بازده پایینی دارد

0

هفته گذشته، Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition در کنار Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro وانیلی معرفی شد. برخلاف دو مدل دیگر، نسخه ویژه آن هنوز به صورت آزاد عرضه نشده است.

بنابراین، سردرگمی در بین کاربران اینترنت در مورد در دسترس بودن نسخه تیتانیوم به وجود آمد. خوشبختانه امروز یکی از مدیران شیائومی این موضوع را روشن کرد.

مدیر عملیات کاربر شیائومی می گوید ضریب بازدهی این دستگاه در حال حاضر پایین است. از این رو، تنها چند واحد در هنگام ارسال اولین دسته قابل خرید خواهند بود.

با این حال، مدیر اجرایی اطمینان می دهد که پس از افزایش ظرفیت تولید، محصول مجدداً ذخیره می شود. او همچنین می‌افزاید که این گوشی در تعداد محدود فروخته نمی‌شود که نشان‌دهنده دسترسی بهتر در آینده است.

او از مشتریان علاقه مند می خواهد که صبر کنند. وی در پایان اشاره می کند که افرادی که دارای کد F هستند می توانند گوشی را پیش خرید کنند. اما با این وجود زمان انتظار حدود نیم ماه است.

Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition با قیمت 6499 ین (~ 890 دلار) قیمت گذاری شده است. این گوشی با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و همان مشخصات شیائومی 14 پرو معمولی وارد بازار می‌شود.

اما قاب میانی از آلیاژ تیتانیوم، محافظ شیشه کریستال شیائومی دراگون در جلو و عقب، رنگ خاکستری تیتانیوم و لهجه نارنجی برای جزیره دوربین دارد.

HyperOS شیائومی و HarmonyOS هواوی در حال رقابت برای بازتعریف فناوری چینی هستند

مقاله قبلی

شیائومی Redmi Note 12 سیستم عامل HyperOS را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *