خبر

همکاری شیائومی، اوپو و برندهای دیگر روی ارتباطات ماهواره‌ای با گوشی‌های آینده با کوالکام

0

شیائومی، اوپو و سایر سازندگان گوشی های هوشمند در حال کار بر روی آوردن فناوری ارتباط ماهواره ای در گوشی های هوشمند آینده خود هستند. این خبر از اعلامیه کوالکام در رویداد MWC 2023 در بارسلون به دست می آید. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

در طول کنفرانس بزرگ، غول تولید تراشه اعلام کرد که شیائومی، ویو، موتورولا، اوپو، آنر و Nothing در حال کار بر روی ایجاد فناوری ارتباط ماهواره‌ای در دستگاه‌های تلفن همراه آینده خود هستند. در حالی که این شرکت تایید کرد که شرکت‌های OEM اندروید در حال کار بر روی افزودن ارتباطات ماهواره‌ای مانند کاری که اپل با سری آیفون 14 انجام داد، اما مشخص نیست که این شرکت‌ها چه ویژگی‌هایی را برای تلفن‌های آینده خود ارائه می‌دهند.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، کوالکام قبلاً فناوری جدید Snapdragon Satellite را معرفی کرده بود که با ارائه خدمات ماهواره ای Iridium در جریان رویداد CES 2023 (نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی) در ماه گذشته روی آن کار می کرد. بنابراین، واضح است که گوشی های هوشمند شیائومی، موتورولا و سایر برندها به زودی از ارسال پیامک دو طرف و بیشتر در مواقع اضطراری پشتیبانی خواهند کرد. طبق اعلام رسمی، Snapdragon Satellite در مودم های RF آینده و مدل هایی از پردازنده های سری 8 و 4 برای گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود.

به گفته فرانچسکو گریلی، معاون مدیر محصول کوالکام، «با گنجاندن ماهواره اسنپدراگون در دستگاه‌های نسل بعدی شرکای، ما قادر خواهیم بود قابلیت‌های پیام‌رسانی ماهواره‌ای را به لطف مجموعه جهانی LEO افزایش دهد و در ارائه‌دهنده‌های تجاری ارائه دهد که می‌توانند در سراسر جهان مشترک شوند. . برای ارتباط در فضای باز با ارائه دهنده خدمات اضطراری و همچنین خانواده و دوستان.

شیائومی واچ اس 1 پرو با صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED، حاشیه های بسیار نازک معرفی شد

مقاله قبلی

کیبورد و ماوس بی‌سیم شیائومی ست ۲ با طراحی بهبود یافته و عمر باتری بیشتر معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *