خبر

گوشی هوشمند شیائومی CIVI 2 نسخه Hello Kitty Limited Edition معرفی شد

0

شیائومی امروز یک گوشی هوشمند نسخه محدود جدید از Xiaomi CIVI 2 موجود در بازار چین را معرفی کرد. دستگاه Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty Limited Edition با بسیاری از ویژگی های جالب عرضه شده است. این برند یک پنل پشتی فتوکرومیک اضافه کرده است که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید رنگ آن تغییر می کند. هر زمان که یک پرتو نور خورشید به پنل پشتی آن برخورد می کند، تبدیل به سرخ می شود. نه تنها این، این برند پنل پشتی خود را بیشتر سفارشی کرده است و بسیاری از شکلک های Hello kitty روی پنل حک شده است.

پشتی فتوکرومیک همراه با ابله های حک شده Hello kitty ظاهری منحصر به فرد به آن بخشیده است. ابله ها یا آواتارها معمولاً به رنگ خاکستری هستند اما وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرند به رنگ قرمز تبدیل می شوند. این تلفن‌های هوشمند همچنین در یک جعبه بسته‌بندی منحصربه‌فرد عرضه می‌شوند که همچنین ابله‌ها یا آواتارهای Hello kitty روی آن نقش بسته است. بنابراین، اینها تغییراتی هستند که در واحد نسخه محدود CIVI 2 انجام شده است. ممکن است تغییراتی در موضوع داخل رابط کاربری ایجاد شود تا به آن حال و هوای Hello kitty بدهد.

گوشی های هوشمند Xiaomi CIVI 2 Hello Kitty نسخه محدود در یک و تنها نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه می شوند. این گجت 2799 یوان قیمت دارد. این گوشی هوشمند در حال حاضر برای پیش رزرو در کشور آماده شده است و کاربران علاقه مند می توانند واحدهای خود را از طریق فروشگاه آنلاین رسمی رزرو کنند. با توجه به مشخصات، دستگاه در مقایسه با واحد استاندارد دارای مشخصات سخت افزاری یکسانی است.

صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED هایپربولیک 2400 در 1080 و انعطاف پذیر 58 درجه در شیائومی CIVI 2 دارای نرخ تازه سازی تا 120 هرتز است. این دستگاه دارای محفظه خنک کننده مایع VC از جنس استنلس استیل و پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 است. باتری 4500 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. Xiaomi Civi 2 با دوربین‌های اصلی دوقلو جلو، واضح‌ترین تصویر جلو در تاریخ این شرکت را دارد. Xiaomi Civi 2 دارای دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 100 درجه است. بنابراین، پست ما را در مورد واحد نسخه محدود Xiaomi CIVI 2 به پایان می‌رسانیم. از اینکه پست را تا پایان خواندید بسیار متشکریم.

شیائومی نوت بوک 2در1 12.4اینچی با اسنپدراگون 8cx Gen 2 در چین عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی Walkie Talkie 2S با 120 ساعت زمان آماده به کار معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *