خبر

رندرهای شیائومی 13 و 13 پرو CAD به بیرون درز کرد و طراحی دوربین عقب به‌روزرسانی شده‌ای را نشان داد

0

شایعات حاکی از آن است که شیائومی سری Xiaomi 13 را اواخر ماه جاری (نوامبر) در چین عرضه خواهد کرد. چند گزارشی که اخیراً منتشر شد، به ما نگاه خوبی به دستگاه واقعی شیائومی 13 پرو داد. اکنون، افشاگر معروف OnLeaks (استیو همرستوفر) با Zoutons و Compare Dial کار کرده است تا رندرهای CAD Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 13 را به اشتراک بگذارد.

رندرهای Xiaomi 13, 13 Pro CAD

رندرهای Xiaomi 13 CAD نشان می دهد که دارای یک صفحه نمایش تخت AMOLED با سوراخ پانچ تراز مرکزی است. از طرف دیگر، شیائومی 13 پرو دارای یک صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده است.

لبه های بالایی شیائومی 13 و 13 پرو دارای چهار نقطه هستند. به نظر می رسد دو تا از آنها یک میکروفون و یک بلستر IR هستند. در طرف مقابل، هر دو دستگاه دارای اسلات سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو هستند. سمت راست شیائومی 13 دو دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است. لبه های چپ آنها بی ثمر به نظر می رسد.

شیائومی 13 و 13 پرو هر دو دارای یک برآمدگی دوربین برجسته در پشت هستند. هر دو دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه همراه با یک واحد فلاش LED هستند. فاش شده هیچ چیزی در مورد مشخصات دوربین هر دو گوشی ذکر نشده است.

ظاهراً شیائومی 13 دارای ابعاد 152.8 در 71.5 در 8.3 میلی متر است و دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که آن را به یک گوشی پرچمدار جمع و جور تبدیل می کند. مدل Pro دارای ابعاد 163×74.6×8.8 میلی‌متر است و صفحه نمایشی در حدود 6.65 اینچ دارد. گزارش ها ادعا کرده اند که اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت هر دو گوشی هوشمند را تامین می کند. انتظار می رود مدل پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 1 اینچی مجهز شود.

مبدل مکعب روبیک شیائومی پرو با چندین خروجی و شارژ سریع 33 واتی در چین عرضه شد

مقاله قبلی

رونمایی شیائومی از جعبه هدیه غیرقابل فروش 12S Ultra Imagery

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *