خبر

مبدل مکعب روبیک شیائومی پرو با چندین خروجی و شارژ سریع 33 واتی در چین عرضه شد

0

Rubik’s Cube Converter Pro یکی از جدیدترین گجت هایی است که توسط برند فناوری شیائومی عرضه شده است. Mi Rubik’s Cube Converter Pro از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند و می تواند از هر طرف وصل شود. این گجت در ماه اکتبر معرفی شد و در حال حاضر به فروش می رسد.

مبدل مکعب شیائومی
Xiaomi Cube Converter Pro دارای طراحی مربعی است که شارژر و نوار برق را در خود جای داده است. جک هایی در چهار طرف دستگاه وجود دارد که روش اتصال راحت تری را ارائه می دهد. کمی کوچکتر (حدود 24٪) از نسخه سیمی MIJIA Cube Converter است. مبدل جمع و جور است و اتصال برای چندین دستگاه را فراهم می کند. سه مجموعه جک پاور در گجت و سه درگاه USB (USB-A x2 و USB-C x 1) وجود دارد. پورت های C و A2 از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می کنند در حالی که درگاه A1 شارژ 22.5 واتی را ارائه می دهد.

مبدل مکعب شیائومی
Xiaomi Cube Converter Pro با چندین دستگاه سازگار است و می تواند به طور هوشمند جریان خروجی را شناسایی کند. از نظر سرعت شارژ، ادعا می شود که Cube Converter Pro می تواند Mi 12 S Ultra را به طور کامل در 65 دقیقه و تا 100 دقیقه برای شارژ کامل آیفون 14 شارژ کند. این دستگاه دارای چندین ویژگی برای تضمین ایمنی دستگاه ها است. در حال شارژ شدن از آلیاژ مس با کیفیت بالا به عنوان ماده ساختاری رسانای داخلی استفاده می کند. پوسته Converter Pro از مواد مقاوم در برابر شعله ساخته شده است و چندین لایه محافظ در برابر ورود اجسام خارجی وجود دارد.

Xiaomi Cube Converter Pro از کنترل اصلی یک کلید پشتیبانی می کند و این گجت در چین با قیمت 89 یوان (~ 12 دلار) در دسترس است.

منبع تغذیه فضای باز Xiaomi MIJIA 1000 عرضه شد

مقاله قبلی

رندرهای شیائومی 13 و 13 پرو CAD به بیرون درز کرد و طراحی دوربین عقب به‌روزرسانی شده‌ای را نشان داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *