خبر

منبع تغذیه فضای باز Xiaomi MIJIA 1000 عرضه شد

0

شیائومی MIJIA Outdoor Power Supply 1000 را در چین عرضه کرده است. گجت برقی جدید تا 2400 وات خروجی ارائه می دهد و نسخه ارزان تری از MIJIA Outdoor Power Supply 1000 Pro است که در ماه سپتامبر عرضه شد. هر دو مدل دارای نرخ 1 کیلووات ساعت و طراحی کمی مشابه هستند.

منبع تغذیه MIJIA Outdoor 1000 شکل مربعی دارد و ظاهری نسبتاً منظم دارد. باتری آن 280500 میلی آمپر ساعت است که کمی بزرگتر از نسخه پرو است. محلول برقی فشرده شیائومی MIJIA قادر است یک ماهیتابه برقی 1 کیلوواتی را تا یک ساعت تغذیه کند. این باتری دارای گواهینامه UL است و می تواند تا 800 چرخه با حداقل کاهش کارایی مورد استفاده قرار گیرد.
تا 80 درصد از قدرت گجت حتی پس از 800 چرخه شارژ حفظ می شود و عمر طولانی تری به دستگاه می دهد. حفاظت ایمنی نیز در گجت توسط 21 سنسور دمای داخلی پوشش داده شده است.


منبع تغذیه فضای باز MIJIA 1000 قدرت پایدار 220 ولت / 160 وات را تولید می کند و با استفاده از فناوری درایو Shengwei می تواند به 240 وات برسد. با قدرت بیشتر، نیروگاه قابل حمل می تواند سشوار برقی، کتری و سایر دستگاه های پر انرژی را تامین کند. رابط های زیادی در منبع تغذیه 1000 فضای باز MIJIA برای پشتیبانی از شارژ همزمان 13 دستگاه وجود دارد. می توان از آن به عنوان یک سیستم پشتیبان خانگی مطمئن با قابلیت ذخیره انرژی قوی استفاده کرد.

منبع تغذیه فضای باز MIJIA 1000 توسط برنامه MIJIA پشتیبانی می شود که از طریق آن می توانید باز شدن، بسته شدن و شارژرسانی هر رابط را کنترل کنید. همچنین می توانید میزان مصرف برق دستگاه را مشاهده کنید. منبع تغذیه قابل حمل MIJIA را می توان با پنل خورشیدی MIJIA 100 وات شارژ کرد و به سرعت پر می شود.


منبع تغذیه فضای باز MIJIA 1000 دارای قیمت 627 دلار است. قیمت این مدل بسیار کمتر از قیمت مدل Pro است.

تخت هوشمند برقی پرو مکس 8H Milan با پشتیبانی از برنامه/کنترل صوتی عرضه شد

مقاله قبلی

مبدل مکعب روبیک شیائومی پرو با چندین خروجی و شارژ سریع 33 واتی در چین عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *