خبر

تخت هوشمند برقی پرو مکس 8H Milan با پشتیبانی از برنامه/کنترل صوتی عرضه شد

0

تختخواب برقی هوشمند پرو مکس 8H در چین رونمایی شد. تخت برقی هوشمند از 4 موتور قبلی به سیستم 5 موتوره ارتقا یافته است. موتور پشتیبان کمری جدید اضافه شده به تخت برقی هوشمند، راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.

8H Smart Electric Bed Pro Max راحتی ارگونومیک را برای کاربران ارائه می دهد. می توانید آن را در زوایای مختلف سر، ستون فقرات کمری و زانو تنظیم کنید. می تواند تا 60 درجه پشت و 40 درجه پاها را به دست آورد و همچنین می تواند در هر زاویه ای شناور شود. تکیه گاه بلند کردن دو ناحیه ای عملکرد آهسته بالا رفتن و سقوط کند دارد. همچنین دارای قابلیت خواب پویا است.

هشت حالت مختلف راحتی در تخت برقی هوشمند وجود دارد که شامل حالت های تخت، ضد خروپف، خواندن، تلویزیون و گرانش صفر می شود. میله افقی با کنترل موتور با انحناهای مختلف سازگار است و به رفع خستگی و تنش به سرعت در اطراف کمر کمک می کند. تخت برقی هوشمند همچنین از موقعیت‌های حافظه دوگانه نوآورانه پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند تنظیمات پیش‌تنظیمات DIY خود را بدون نیاز به تنظیم مجدد آن‌ها سفارشی و ذخیره کند.

8H Milan Smart Electric Bed Pro Max برای افرادی که هنگام خواب خروپف می کنند مناسب است. قسمت پشتی تخت 15 درجه بالاتر است و به راحتی و بدون هیچ گونه مزاحمتی بلند می شود. سر به حالت خواب جانبی با راه هوایی باز و مغز کاملاً اکسیژنه تنظیم می شود. تخت برقی از کنترل صوتی Xiao Ai پشتیبانی می کند و می توان آن را به برنامه MIJIA برای کنترل تشک متصل کرد. همچنین می توانید یک ساعت زنگ دار حسی جسمی را از طریق برنامه تنظیم کنید و به طور خودکار وضعیت تخت را تنظیم کنید.

مشخصات Redmi K60 قبل از عرضه به خوبی مشخص شد

مقاله قبلی

منبع تغذیه فضای باز Xiaomi MIJIA 1000 عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *