خبر

تبلت اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در حال کار است، ممکن است از سری پد 6 شیائومی باشد

0

به ادعای مشاور معتبر Digital Chat Station، یک تبلت اندرویدی با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 در حال ساخت است. با این حال، او نام بازاریابی دستگاه را به اشتراک نمی گذارد. حدس زده می شود که او می تواند در مورد سری شیائومی پد 6 صحبت کند.

این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره چیپست سری 8 اسنپدراگون فاش می کند. در ماه ژوئن، او ادعا کرد که گزارش شده است که شیائومی در حال کار بر روی تبلتی با صفحه نمایش 14 اینچی است. او همچنین گفت که این گران‌ترین مدل در خط تولید خواهد بود که به نظر می‌رسد سری شیائومی پد 6 باشد.

سری 14 اینچی Xiaomi Pad 6 ممکن است به عنوان رقیبی برای Galaxy Tab S8 Ultra و iPad Pro 2022 وارد بازار شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که دستگاه Xiaomi Pad 6 Pro / Ultra نامیده شود. گزارشی از گذشته گفته بود که همین مدل ممکن است با چیپست Dimensity 9000 عرضه شود.

لاین آپ شیائومی پد 6 احتمالا شامل حداقل سه مدل خواهد بود. انتظار می رود سری Pad 6 دارای یک پنل LTPO OLD با فرکانس ۱۴۴ هرتز باشد و از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات پشتیبانی کند. ممکن است دستگاه با آخرین سیستم عامل اندروید 13 از پیش نصب شده باشد.

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان نوامبر سال جاری سری شیائومی 13 را با چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 عرضه کند. این احتمال وجود دارد که تبلت شیائومی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در رویداد معرفی شیائومی 13 به نمایش درآید.

شیائومی Redmi Note 12 معرفی شد: صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، SD4 Gen 1 SoC، شارژ سریع 33 واتی و موارد دیگر

مقاله قبلی

عرضه Redmi Note 12 Pro+ با نام احتمالی Xiaomi 12i HyperCharge در هند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *