خبر

شیائومی موتور پرده جمع کن MIJIA مدل 1S را با کنترل صوتی معرفی کرد

0

شیائومی به طور رسمی از MIJIA Smart Curtain Motor 1S در چین رونمایی کرد. به لطف دستگاه خانه هوشمند، گزینه های مختلفی برای تنظیم پرده های خود دارید. برای مثال، برای راه‌اندازی موتور، می‌توانید از فرمان‌های صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه MIJIA، کنترل از راه دور همراه یا یک کشش سبک استفاده کنید.

محصول از سیستم خانه هوشمند MIJIA پشتیبانی می کند، می توانید آن را به شبکه خود وصل کنید و موتور پرده را با دستگاه های دیگر متصل کنید. به عنوان مثال، صفحه نمایش خانگی هوشمند شیائومی 10 به شما امکان کنترل پرده ها را می دهد. انواع تنظیمات پرده قابل تنظیم هستند، از جمله زمان بسته شدن پرده ها و مکانی که باید در آن باز شوند.

موتور DC این سیستم باعث می شود تا پرده ها به آرامی حرکت کنند. پارچه پرده دلخواه شما را می توان با Smart Curtain Motor 1S استفاده کرد که می تواند تا 50 کیلوگرم (110 پوند) وزن را تحمل کند. به لطف ماژول وای فای داخلی که ممکن است در سفر مفید باشد، می توانید در حالی که از خانه دور هستید، پرده ها را جمع کنید.

این محصول پرده ها را با سرعت 12 سانتی متر در ثانیه حرکت می دهد و ابعاد آن 53.5×260 میلی متر (حدود 2.1×10.2 اینچ) است. علاوه بر این، کاربران می توانند تنظیم کنند که پرده به مدت 35 دقیقه قبل از زمان بیدار شدن مورد نظر خود به آرامی باز شود.

شیائومی کولر گازی طبیعی بادی MIJIA را معرفی کرد

مقاله قبلی

لی جون: گوشی هوشمند بعدی شیائومی اولترا (احتمالا شیائومی 13 اولترا) در سطح جهانی عرضه خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *