خبر

شیائومی کولر گازی طبیعی بادی MIJIA را معرفی کرد

3

*در خبر زیر HP به معنی Horse Power یا اسب بخار می باشد.

جدیدترین تهویه مطبوع شیائومی MIJIA Natural Wind Air-Color 1.5HP است. تهویه مطبوع جدید با قابلیت های بهبود یافته تهویه مطبوع عرضه می شود و برنده جایزه طراحی Red Dot 2022 شده است. تهویه مطبوع جدید MIJIA از فرآیند اسپری کشیدن سیم نقره ای فلزی استفاده می کند و دارای نمایشگر رنگی داخلی است. تهویه مطبوع جدید چندین ارتقاء برای راحتی بیشتر برای کاربران دارد.

تهویه مطبوع MIJIA دارای بادگیر سه بعدی با زاویه باز و محدوده وسیعی از جارو است. این بدان معناست که تهویه مطبوع عملکرد بهتری را در مقایسه با بادگیر سنتی بالا و پایین ارائه می دهد. تهویه مطبوع جدید MIJIA چهار گزینه باد را ارائه می دهد: نرم، پرده آسمانی، فرش و فراگیر. 14 تیغه گیر تعبیه شده در هر کدام با 48 سوراخ میکرو وجود دارد که راحتی هوای مورد نیاز را ارائه می دهد.

تهویه مطبوع باد طبیعی MIJIA 1.5HP از فناوری ضد سرمایش ناگهانی هنگام یخ زدایی استفاده می کند. بر خلاف مدل های سنتی، در حین یخ زدایی گرما را از اتاق جذب نمی کند. با فناوری ضد سرمایش ناگهانی، دستگاه همیشه در حالت گرمایش است و بدون توقف عملیات یخ زدایی می کند. این به بهبود اثر تبادل حرارتی تهویه مطبوع در غیاب یخ زدگی کمک می کند. به طور کلی، فناوری جدید ضد سرمایش ناگهانی قابلیت گرمایش کولر گازی را افزایش می دهد.

تهویه مطبوع MIJIA Fresh Air-Color 1.5HP

سیستم تهویه مطبوع دارای گرمایش سریع و سرمایش سریع می باشد. سرعت کمپرسور را می توان در عرض چند ثانیه ده برابر افزایش داد و نیازی به انتظار برای باد راحت نیست. محدوده عملکرد کولرگازی بین -32 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد است. این دستگاه هم در داخل و هم از خارج خود تمیز می شود. دارای فیلتر ضد باکتری و ضد کپک و همچنین یک یادآوری هوشمند بلوک کثیف است.

تهویه مطبوع باد طبیعی MIJIA 1.5HP از تبدیل فرکانس DC کامل، شیر انبساط الکترونیکی و مجرای هوای خلاقانه استفاده می کند. همچنین حجم هوای گردشی بزرگ 1.5 اسب بخار را با صرفه جویی انرژی سالانه 112 کیلووات ساعت ارائه می دهد. تهویه مطبوع همچنین تست محیط طبیعی خشن Weikai را گذرانده و در نتیجه گواهینامه دریافت کرده است.

تهویه مطبوع 1.5 اسب بخاری تازه

شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل به دومین برند محبوب گوشی های هوشمند در اروپا تبدیل شد

مقاله قبلی

شیائومی موتور پرده جمع کن MIJIA مدل 1S را با کنترل صوتی معرفی کرد

مقاله بعدی

3 نظرات

  1. حالا یعنی چیطو کار می‌کنه ؟

  2. تو بازار ایران هست؟

    1. وقت بخیر
      هنوز وارد بازار ایران نشده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *