خبر

شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل به دومین برند محبوب گوشی های هوشمند در اروپا تبدیل شد

0

شیائومی در دهه گذشته برای تثبیت حضور برند خود در بازار جهانی به طور پیوسته در حال رشد بوده است. این شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در پکن، چه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌ها، دوربین‌های داشبورد یا حتی ترازو باشد، اکنون نامی آشنا برای بسیاری از مناطق در سراسر جهان است.

اخیراً، شرکت شیائومی گزارش فصلی خود را در مورد وضعیت مالی و سهم بازار این شرکت برای سه ماهه دوم سال 2022 منتشر کرده است و به طور شگفت‌انگیزی، این شرکت به اشتراک می‌گذارد که این برند اکنون دومین برند محبوب گوشی‌های هوشمند در اروپا است و از اپل پیشی می‌گیرد.

در گزارش منتشر شده در اتاق خبر رسمی جهانی این برند، شیائومی بیان می کند که این شرکت در حال افزایش ردپای جهانی خود و افزایش سهم بازار جهانی خود در چند سال گذشته است. از سه ماهه دوم سال 2022، این شرکت نقل می‌کند که اکنون 21.7 درصد از کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند در اروپا را به خود اختصاص داده است، در حالی که رتبه دوم را در اختیار دارد، در حالی که از اپل در رتبه سوم و پس از سامسونگ در رتبه اول قرار دارد.

در سراسر جهان، شیائومی در 55 بازار جهانی در فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم 2022 در رتبه 3 برتر و در 67 بازار جهانی در فروش گوشی های هوشمند در رتبه 5 قرار دارد. شرکت شیائومی بیان می کند که در سه ماهه دوم سال 2022 رشد سه ماهه در سهم بازار در سراسر خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی و آفریقا را ثبت کرده است.

از نظر درآمد، شیائومی اعلام کرده است که درآمد خارج از کشورش اکنون 48.4 درصد از کل درآمد این شرکت را تشکیل می دهد، به این معنی که تقریباً نیمی از کل درآمد شرکت در حال حاضر متکی به عملیات خارج از کشور آن در خارج از چین است که باعث کاهش اتکای آن به این شرکت می شود. بازار داخلی در چین برای سه ماهه دوم 2022، این شرکت تنها در یک سه ماهه 34 میلیارد یوان (4.95 میلیارد دلار) درآمد خارجی به ثبت رساند.

از نظر شناخت برند جهانی، در آگوست 2022، شیائومی برای چهارمین سال متوالی در فهرست Fortune Global 500 قرار گرفت و در رتبه 266 قرار گرفت و 72 پله از سال 2021 پیشرفت کرد.

شیائومی 12 اس
به نقل از این گزارش، «در ماه می 2022، شیائومی شراکت استراتژیک بلندمدت خود را در زمینه فناوری تصویربرداری با لایکا اعلام کرد که نقطه عطفی دیگر در توسعه برتر شیائومی است. در جولای 2022، شیائومی اولین مدل خود را با لایکا، شیائومی 12 اس اولترا معرفی کرد. دارای لنزهای Leica Summicron و سنسور تصویر یک اینچی Sony IMX989، همراه با نمایه‌های تصویربرداری Leica Authentic Look و Leica Vibrant Look است که تجربه عکاسی با گوشی‌های هوشمند بسیار بافت‌دار را ارائه می‌دهد.

شیائومی به شدت در حال افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه است تا خود را به عنوان یک برند ممتاز در بازار معرفی کند و با معرفی هر دو مدل حرفه ای لایکا Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi Mix Fold 2، این برند بیش از هر زمان دیگری به ادعای تاج و تخت خود نزدیک تر و مطمئن تر است.

سری 13 شیائومی و سری ردمی نوت 12 قبل از عرضه در پایگاه داده EEC مشاهده شد

مقاله قبلی

شیائومی کولر گازی طبیعی بادی MIJIA را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *