خبر

عرضه Gateway 2 چند حالته هوشمند شیائومی با پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده

0

شیائومی به طور رسمی محصول هوشمند جدیدی را با نام Gateway 2 چند حالته عرضه کرده است. این محصول در تاریخ 16 آگوست با قیمت پایه 189 یوان (28 دلار) برای سرمایه گذاری جمعی افتتاح می شود.

به عنوان نسل جدیدی از هاب کنترل خانه هوشمند، Gateway 2 چند حالته هوشمند شیائومی از Wi-Fi دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این گجت به همان اندازه از اتصالات دستگاه های بیشتری پشتیبانی می کند و هم قابلیت نفوذ به دیوار و هم قابلیت ضد تداخل دارد.

با اتصال مستقیم پورت شبکه سیمی RJ45، کنترل از راه دور و انتقال داده اتصال تجهیزات پایدارتر و کارآمدتر است. شایان ذکر است که شیائومی Smart Multimode Gateway 2 از سه پروتکل ارتباطی اصلی بلوتوث، بلوتوث مش و زیگبی نیز پشتیبانی می کند. فقط یک دروازه می تواند دستگاه های هوشمند را با پروتکل های مختلف به هم متصل کند.

دروازه چند حالته هوشمند شیائومی 2

در مقایسه با محصول نسل قبلی، Gateway 2 هوشمند چند حالته شیائومی از یک پردازنده دو هسته ای ارتقا یافته استفاده می کند که سرعت پردازش را 100٪ افزایش می دهد. این پردازنده با 128 مگابایت رم جفت می شود. بنابراین، می تواند به طور پایدار بیش از 100 دستگاه هوشمند را به طور همزمان متصل کند.

از نظر سناریوهای استفاده از دروازه، با قفل هوشمند درب شیائومی، می توان هنگام رفتن به خانه، چراغ ها را روشن کرد و پرده ها را فوراً بسته کرد. همچنین پس از اتمام ماشین لباسشویی، خشک کن لباس به طور خودکار پایین می آید و چراغ های بالکن به طور خودکار روشن می شوند.

از نظر طراحی شناسه، Gateway 2 چند حالته هوشمند شیائومی از بدنه یکپارچه و طراحی لبه‌های منحنی استفاده می‌کند. نمای بیرونی از مواد ضد اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است که پس از استفاده طولانی مدت تغییر رنگ نخواهد داد. این ماده همچنین دارای سطح بازدارنده شعله V-0 و مقاومت در برابر دمای بالا است.

طبق گزارشات، گیت وی تنها در سه مرحله قابل پیکربندی است.

پس از روشن شدن منبع تغذیه، برای اتصال به اینترنت وارد حالت انتظار می شود.

حساب ورود به برنامه MIJIA را باز کنید و برای افزودن دروازه چند حالته هوشمند شیائومی کلیک کنید.

پس از انتخاب روش افزودن شبکه، دستورات را دنبال کنید تا افزودن دستگاه تکمیل شود.

فناوری پایلوت شیائومی برای رانندگی خودران رونمایی شد

مقاله قبلی

عرضه تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی با نمایشگر 4K در 30 آگوست

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *