خبر

فناوری پایلوت شیائومی برای رانندگی خودران رونمایی شد

0

نیروگاه فناوری چینی شیائومی در تلاش برای تولید خودروی الکتریکی خودران پیشرفت می کند. این شرکت از می 2021 سرمایه گذاری قابل توجهی در توسعه یک برند خودروی شیائومی انجام داده است. لی جون، مدیرعامل شیائومی اکنون راه حل رانندگی خودران داخلی خود را به نام فناوری پایلوت شیائومی اعلام کرده است. فناوری جدید توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت با بودجه 500 میلیون دلاری در حال توسعه است.

فناوری Pilot Xiaomi

فناوری پایلوت شیائومی نقطه عطفی در دستیابی این شرکت به خودروهای برقی شیائومی است. این فناوری به عنوان نسل بعدی فناوری خودران معرفی می شود. شیائومی ویدیوی کوتاهی را ارائه کرده است که در آن به تشریح فناوری جدید خودران می‌پردازد. شیائومی می‌گوید قصد دارد تا سال 2024 به یک پیشرو در صنعت خودروهای برقی هوشمند تبدیل شود. این شرکت بیش از 500 متخصص را برای تشکیل تیم تحقیق و توسعه که جاه‌طلبی‌های خودروهای برقی خود را هدایت می‌کنند، استخدام کرد. شیائومی همچنین چندین سرمایه گذاری و خرید استراتژیک را در این فرآیند تکمیل کرده است. مدیر عامل شیائومی معتقد است که تیم از انتظارات قبلی فراتر رفته است و این گواه بر کیفیت تیم استخدام شده است.

شیائومی می گوید به استخدام استعدادهای جهانی در تیم تحقیق و توسعه ادامه می دهد که انتظار می رود تا پایان سال به 600 عضو افزایش یابد. این شرکت از کارشناسان و شرکت‌های هوش مصنوعی بهره برده است. انتظار دارد فناوری مورد نیاز برای EV خودران شیائومی را بدون ورودی های شخص ثالث و در زمان رکورد به طور کامل توسعه دهد.

یکی از خریدهای مهم شرکت فناوری شندونگ، یک شرکت رانندگی خودمختار بود. به نظر می رسد که این خریدها یک شاهکار باشد، زیرا به شیائومی اجازه داد تا فوراً از معماری ST و فناوری های موجود استفاده کند. سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در زمینه استعداد و تخصص توسط شیائومی در آینده برنامه‌ریزی شده است. شیائومی در حال حاضر مشارکت مستقیم در بیش از 10 شرکت راه حل های رانندگی خودران دارد. هم جنبه‌های نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری فناوری پایلوت توسط شیائومی نظارت می‌شود و چشم‌انداز همچنان روشن است.

فناوری پایلوت شیائومی دارای شارژ بازوی رباتیک خودکار، پارکینگ خودکار، فضای پارک رزرو شده و بسیاری از خدمات نوآورانه دیگر خواهد بود. ناوگانی متشکل از 140 وسیله نقلیه آزمایشی، تولد راه حل جدید رانندگی خودران را نوید می دهد. شیائومی متعهد شده است تا 10 میلیارد دلار در تولید خودروهای برقی خودران سرمایه گذاری کند. امیدوار است طی دو سال از هدف خود فراتر رود.

طراحی پشتی و مشخصات کلیدی در پوستر MIX Fold 2

مقاله قبلی

عرضه Gateway 2 چند حالته هوشمند شیائومی با پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *