خبر

طراحی پشتی و مشخصات کلیدی در پوستر MIX Fold 2

0

در 11 آگوست، شیائومی رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. سال گذشته، این شرکت از Xiaomi MIX Fold به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. فردا، این شرکت جانشین خود – Xiaomi MIX Fold 2 را منتشر خواهد کرد. پوستری که طراحی پشتی گوشی را نشان می دهد اکنون در Weibo در حال پخش است. در همان زمان، یکی از کاربران Weibo مشخصات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

پوستر Xiaomi MIX Fold 2 نشان می دهد که طراحی عقب آن در مقایسه با مدل قبلی خود متفاوت است. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین افقی است که دارای یک واحد دوربین سه گانه بهینه شده توسط لایکا و یک فلاش LED است. به نظر می رسد لبه سمت راست دستگاه به کنترل کننده صدا و دکمه پاور تعبیه شده با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

مشخصات Xiaomi MIX Fold 2 (شایعات)

شیائومی MIX Fold 2 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی سامسونگ E5 AMOLED است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. در داخل، یک پنل OLED Eco2 تاشو ۸.۰۲ اینچی خواهد داشت که وضوح ۲.۵K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، UTG (شیشه فوق‌العاده نازک) و دوربین زیر نمایشگر را ارائه می‌دهد.

هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی MIX Fold 2 وجود ندارد. تنظیمات دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 با طعم MIUI 13 از پیش نصب شده است.

MIX Fold 2 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. مشخص نیست که آیا دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند یا خیر. چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 به گوشی تاشو انرژی خواهد داد. پیش از این، این دستگاه در TENAA در انواع مختلف مانند 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دیده شده بود.

MIX Fold 2 در هنگام باز شدن ضخامت 5.4 میلی متری دارد. وقتی تا شود، اندازه آن 11.2 میلی متر خواهد بود. وزن دستگاه حدود 262 گرم است.

MIX FOLD 2 ممکن است پنل 120 هرتزی سامسونگ Eco² را به نمایش بگذارد

مقاله قبلی

فناوری پایلوت شیائومی برای رانندگی خودران رونمایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *