خبر

شایعه شده است که سری پد 6 شیائومی دارای مدل مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 است

0

جزئیات بیشتری در مورد سری پد 6 شیائومی منتشر شده است. شایعه شده است که این مجموعه شامل یک تبلت مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. مدل مشخص شده دارای صفحه نمایش 14 اینچی خواهد بود و مشخصاتی مشابه با Samsung Galaxy Tab S8 Ultra دارد. Xiaomi Mi Pad 5 با اسنپدراگون 860 که در ژاپن با قیمت 43780 ین (~ ​​384 دلار) عرضه شد.

یک منبع آگاه، Digital Chat Station جزئیات جدیدی را در رابطه با سری Pad 6 شیائومی ارائه کرد. انتظار می رود این خط تولید در سال جاری منتشر شود اما هنوز جزئیات خاصی وجود ندارد. خاطرنشان می شود که اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط اطلاعاتی اشاره شده است. جدیدترین چیپست پریمیوم در خط تولید اسنپدراگون، نسل 1+ 8 است. کارشناس اطلاعات می‌گوید که گران‌ترین مدل در این سری، بزرگ‌ترین نیز خواهد بود که مدل 14 اینچی است. با این حال، به عنوان جایگزین مقرون به صرفه ای برای S8 Ultra، قیمت رقابتی دارد.

مدیاتک Dimensity 8100 همچنین می تواند یکی از تبلت های سری Pad 6 را تامین کند. پرچمدار شیائومی پد 6 ظرفیت باتری تا 9000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت اما طبق گزارش ها هنوز ثبت نام نشده است. لازم به ذکر است که این مشخصات شایعه شده برای سری iPad 6 شیائومی هنوز حدس و گمان است. شیائومی هنوز جزئیات قطعی از سری تبلت های آینده خود را برای امسال ارائه نکرده است. تاریخ عرضه، قیمت و جزئیات در دسترس بودن جهانی سری Pad 6 هنوز مشخص نشده است.

لیست دستگاه های احتمالی که MIUI 14 دریافت می کنند

مقاله قبلی

مشخصات گوشی مورد انتظار شیائومی 12T فاش شد!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *