خبر

واکنش شیائومی به جریمه شدن اخیر در ایتالیا

0

شیائومی اخیراً توسط مقامات محلی ایتالیا جریمه شده است. این برند در اوایل ماه جاری به مبلغ هنگفتی به مبلغ 3.2 میلیون یورو (3.234 میلیون دلار) جریمه شد. به گفته سازمان رقابت ایتالیا، این تصمیم در نتیجه امتناع این شرکت از تعمیر گوشی هایی که دارای خط و خش یا سایر ایرادات جزئی بودند در حالی که اقلام هنوز تحت پوشش گارانتی بودند، گرفته شد.

به گفته مقامات ایتالیایی، کسب و کار محلی این شرکت پس از تایید کیفیت خوب محصولات، از مشتریان هزینه دریافت می کند، اما شرکت باید در عوض معایب احتمالی را بررسی کند و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، از جمله هزینه حمل و نقل و بازرسی، عودت محصول را بپذیرد.

شیائومی در پاسخ به رسانه های داخلی اعلام کرد که از این تصمیم مطلع بوده و در حال بررسی دلایل آن است. این شرکت همچنین اعلام کرد که همواره با رعایت قوانین و مقررات مربوطه محلی، فعالیت های قانونی و منطبق بر آن انجام داده است. به گفته این شرکت، این شرکت به ارائه بهترین تجربه خدمات پس از فروش به هر مصرف کننده اختصاص دارد.

طبق داده های Canalys، شیائومی 19.7 درصد از فروش گوشی های هوشمند در اروپا در سه ماهه اول سال 2022 را به خود اختصاص داده است، در حالی که سهم بازار گوشی های هوشمند در اروپای غربی 15.4 درصد است. سهم بازار گوشی های هوشمند در ایتالیا در رتبه دوم در میان آنها قرار دارد.

از ابتدای سال جاری، شیائومی اغلب اعلام کرده است که اروپا یکی از مهم ترین مناطق آن است و سهم آن از بازار اروپا نزدیک به 20 درصد است.
این شرکت همچنین برای افزایش سهم بازار خود از طریق تقویت کانال‌های اپراتور خود، توسعه قابلیت‌های عملیات خرده‌فروشی، و افزایش قدرت مجموعه محصولات و برند خود تلاش خواهد کرد.
سازمان رقابت ایتالیا از سال 2020 اپل، آمازون، سامسونگ، گوگل و سایر مشاغل را به دلایل مختلف جریمه کرده است. این مقام آمازون را در دسامبر 2021 تا 1.128 میلیارد یورو (1.14 میلیارد دلار) جریمه کرد، اما آمازون بعداً اعلام کرد که درخواست تجدید نظر خواهد داد.

خلاصه Redmi K50i: مشخصات، رنگ‌ها، قیمت و موارد دیگر

مقاله قبلی

لیست دستگاه های احتمالی که MIUI 14 دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *