خبر

تاریخ عرضه می بند 7 پرو برای 13 تیر تعیین شده است

0

شیائومی رویدادی را برای 4 جولای در چین برنامه ریزی کرده است. این کنفرانس برای معرفی سری Xiaomi 12S در نظر گرفته شده است. با این حال، این گوشی های هوشمند تنها محصولات حاضر در این رویداد نخواهند بود. تاکنون، این شرکت معرفی دو محصول دیگر (به غیر از گوشی) را تایید کرده است که یکی از آنها شیائومی بند 7 پرو است.

اوایل امروز، حساب رسمی Weibo اکوسیستم هوشمند شیائومی فاش کرد که این شرکت Xiaomi Band 7 Pro را در تاریخ 13 تیر در چین عرضه خواهد کرد. به عبارت دیگر، این پوشیدنی در کنار سری ۱۲ اس شیائومی معرفی خواهد شد.

این شرکت هنوز ویژگی های ردیاب تناسب اندام را فاش نکرده است. اما کل طراحی محصول را از طریق یک ویدیوی کوتاه فاش کرده است.

طبق ویدیو، شیائومی بند 7 پرو اولین Mi Band (بند شیائومی) با نمایشگر مستطیلی بزرگ خواهد بود. بر خلاف Redmi Band Pro که طراحی مشابهی دارد، این یکی پرمیوم تر به نظر می رسد.

متأسفانه، در حال حاضر چیزی بیشتر برای گفتن در مورد این ردیاب تناسب اندام نداریم. اما اگر شایعات را باور کنیم، شیائومی بند 7 پرو می‌تواند نسخه‌ای از برند مرموز آمازفیت باشد که اخیراً فاش شده است.

در این صورت، این گجت پوشیدنی ممکن است با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با وضوح 194 در 368 پیکسل، GPS، NFC و باتری 232 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، ممکن است در حدود 499 ین به فروش برسد زیرا Xiaomi Band 7 NFC قیمتی معادل 299 ین دارد.

رسمی: شیائومی 12 اس و 12 اس پرو دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 خواهند بود

مقاله قبلی

مقایسه: Mi Box 4S Max در مقابل Mi Box 4S Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *