خبر

سری تلویزیون های شیائومی EA Pro در چین با صفحه نمایش 4K، قاب فلزی و موارد دیگر عرضه شد

0

شیائومی به طور رسمی تلویزیون شیائومی EA Pro را در چین عرضه کرد. این تلویزیون هوشمند در سه اندازه شامل 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ عرضه می شود. سری Mi TV EA Pro برای پیش‌سفارش در چین موجود است و قیمت آن از 1999 ین (~ ​​296 دلار) برای مدل پایه شروع می‌شود.

Xiaomi TV EA Pro دارای ویژگی های چشمگیر از جمله صفحه نمایش 4K است. این تلویزیون ها از جریان 4K HDR با روشنایی و وضوح بهتر پشتیبانی می کنند. فناوری تعدیل کیفیت تصویر داخلی شیائومی نیز در تلویزیون های جدید پشتیبانی می شود. همچنین دارای قابلیت جبران حرکت MEMC و صفحه نمایش رنگی قدرتمند است.

سری تلویزیون های Xiaomi EA Pro

سری تلویزیون های Xiaomi EA Pro طراحی تمام صفحه با نسبت صفحه نمایش به بدنه بین 95 تا 96 درصد ارائه می دهد. بدنه مدل ها از یک فرآیند قالب گیری یکپارچه با استفاده از فلز یکپارچه می آید. قاب تلویزیون و صفحه پشتی نیز ادغام بیشتری را ارائه می دهند. گزینه های اتصال برای تلویزیون های جدید شیائومی شامل گزینه های HDMI، USB، AV، آنتن و کابل شبکه است.

سری تلویزیون های Xiaomi EA Pro

استریوی داخلی سری تلویزیون های شیائومی EA Pro از رمزگشایی صدای DTS با استفاده از سیستم صوتی متعادل و هوشمند پشتیبانی می کند. سری تلویزیون های Xiaomi EA Pro همچنین دارای تراشه MediaTek MT9638 برای فعالیت های صفحه نمایش با فرکانس بالا و انجام چند کار روزانه هستند. این دستگاه بر روی MIUI TV 3.0 اجرا می شود و یک پیکربندی حافظه رم/ذخیره سازی 2/16 گیگابایتی ارائه می دهد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی تلویزیون های جدید شیائومی وجود ندارد.

Black Shark 5 & 5 Pro در سطح جهانی عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی 12 اس در GeekBench با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 و 12 گیگابایت رم مشاهده شد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *