خبر

مشخصات کلیدی شیائومی CIVI 2 قبل از عرضه فاش شد

0

شیائومی CIVI 1S در آوریل امسال در چین معرفی شد. به عنوان یک نسخه به روز شده از Xiaomi CIVI اصلی که در سپتامبر سال گذشته به طور رسمی عرضه شد به نظر می رسد که سازنده چینی می تواند روی گوشی هوشمند شیائومی CIVI 2 کار کند. تیتر معروف Digital Chat Station جزئیات کلیدی آنچه به نظر می رسد CIVI 2 باشد را به اشتراک گذاشته است.

به گفته این افشاگر، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش لبه خمیده با حاشیه های بسیار نازک خواهد بود. این صفحه نمایش از وضوح +FHD، نرخ به روز رسانی 120 هرتز، Dolby Vision و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می کند.

درز می گوید که این دستگاه از تراشه SM 74XX استفاده می کند که به نظر می رسد پلت فرم موبایل اسنپدراگون 7 نسل 1 باشد. در حالی که اندازه باتری دستگاه فاش نشده است، نشت نشان می دهد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

این نشت همچنین اشاره می‌کند که دستگاه به دوربین‌های جلو و عقب ارتقا یافته مجهز شده است، اما به جزئیات آن اشاره نشده است. در نهایت، این خودرو دارای یک شاسی سبک و شیک خواهد بود. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این دستگاه در چین است که نشان می دهد راه اندازی آن ممکن است دور نباشد.

از آنجایی که Xiaomi CIVI در سپتامبر 2021 معرفی شد، این شرکت ممکن است جانشین خود را تقریباً در همان زمان امسال رونمایی کند. مدل اصلی، یک دستگاه متمرکز بر زن، یک گوشی هوشمند منحصر به فرد چین بود. از این رو، این احتمال وجود دارد که این شرکت CIVI 2 را در خارج از چین ارائه نکند.

در اخبار مرتبط، شیائومی CIVI 1S و CIVI دارای مشخصات یکسانی هستند، از جمله صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD+ 90 هرتز OLED، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، دوربین سه گانه با 64 مگاپیکسل (اصلی) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 2 – مگاپیکسل (ماکرو) و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 55 واتی. در حالی که CIVI دارای تراشه Snapdragon 778G است، CIVI 1S به چیپست Snapdragon 778G Plus مجهز شده است.

عرضه مجموعه شستشو و خشک کن شیائومی Mijia

مقاله قبلی

MIUI 13 بتا برای Mi Mix Fold منتشر شده، چندین ویژگی تاشو را به همراه دارد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *