خبر

عرضه مجموعه شستشو و خشک کن شیائومی Mijia

0

شیائومی از ست لباسشویی و خشک کن Mijia با ظرفیت دوگانه 10 کیلوگرمی در چین رونمایی کرد. گجت های جدید حداقل قیمتی معادل 4798 یوان (712 دلار) دارند. شیائومی می گوید ست های لباسشویی و خشک کن Mijia جدید می توانند راه حل های سریعی را برای نیازهای شستشوی خانواده ارائه دهند.

ست شستشو و خشک کن Mijia با فناوری های ضدعفونی مضاعف و حذف کنه های مضاعف عرضه می شود. این دستگاه مجهز به فناوری استریلیزاسیون یون نقره است تا همیشه یک لباسشویی با کیفیت بالا ارائه دهد. لامپ UVC داخلی در مجموعه خشک کن نیز لایه دیگری از استریل را فراهم می کند. به طور موثر کنه ها و زباله های باقیمانده را از بین می برد.

مجموعه شستشو و خشک کن شیائومی Mijia

حداکثر 22 گزینه شستشو و مراقبت در ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی Mijia پشتیبانی می شود. این شامل طیف گسترده ای از لباس ها برای موقعیت های مختلف از جمله لباس های سبک، ژاکت، پارچه های ظریف، لباس های سفید و غیره می شود. دارای موتور محرک مستقیم 48 قطبی است که می توان آن را به روشی دقیق کنترل کرد تا به شستشوی مطلوب پارچه دست یابد. 24 حالت خشک کردن در خشک کن وجود دارد که به خشک کردن بهینه لباس ها و پارچه ها نیز کمک می کند. مکانیزم خشک کردن به گونه ای است که با توجه به ماهیت پارچه، خشک کردن هوشمند را انجام می دهد.

خشک کردن را می توان با استفاده از برنامه Mijia از راه دور کنترل کرد. این دستگاه همچنین می‌تواند در هر زمانی که بخواهید بر کار شستشو و خشک کردن مسلط باشد.

عرضه کتابخوان شیائومی InkPalm Plus با پردازنده Rockchip RK3566

مقاله قبلی

مشخصات کلیدی شیائومی CIVI 2 قبل از عرضه فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *