خبر

یخچال اینترنتی Mijia 540L: یخچال قدرتمند با ظرفیت ذخیره سازی بالا

0

شیائومی یخچال های شگفت انگیزی را با برند فرعی Mijia عرضه کرده است. یخچال اینترنتی شیائومی Mijia 540L یکی از آنهاست. این یخچال دارای درهای جانبی و ظرفیت ذخیره سازی بسیار زیاد است. یخچال Mijia خنک کننده هوشمند را ارائه می دهد و همچنین می تواند از طریق برنامه خانه هوشمند Mijia کنترل شود.

ویژگی های یخچال اینترنتی Mijia 540L شیائومی

یخچال اینترنتی شیائومی Mijia 540L دارای ظرفیت ذخیره سازی بزرگ 540 لیتری است. در واقع این یخچال یکی از بزرگترین یخچال های شیائومی است. برای خانواده هایی که نیاز دارند یخچال را پر از مواد غذایی و نوشیدنی نگه دارند ایده آل است. محفظه اصلی یخچال 351 لیتر و محفظه فریزر 189 لیتر است.

اگر از طراحی و ظاهر صحبت کنیم، یخچال میجیا با طراحی ساده و مینیمال عرضه می شود. یخچال در یک رنگ تک رنگ خاکستری عرضه می شود. همچنین دارای یک صفحه نمایش تعاملی کوچک در درب سمت چپ است که به کارکرد آسان یخچال کمک می کند. ضخامت یخچال اینترنتی شیائومی Mijia 540L تنها 660 میلی متر است که جا دادن کابینت ها و فضاهای آشپزخانه را آسان می کند.

یخچال اینترنتی شیائومی Mijia 540L دارای کشوهایی با بازشو مستقیم دو ردیفه داخلی است که می توان از آن برای نگهداری مواد غذایی مانند گوشت و سبزیجات به طور جداگانه استفاده کرد تا از نشت و بو جلوگیری شود. یخچال دارای 8 محفظه درب داخلی است. علاوه بر این، ارتفاع قفسه ها قابل تنظیم است و همچنین می توان از آن برای نگهداری گلدان های بزرگ استفاده کرد.

یخچال اینترنتی Mijia درب به درب 540L از سیستم خنک کننده هوا برای کاهش یخ زدگی استفاده می کند. یخچال از واحد تبدیل فرکانس دوگانه استفاده می کند که منجر به مصرف انرژی تا 0.96 کیلووات ساعت در 24 ساعت می شود. صدای کار یخچال 39 دسی بل است که در مقایسه با مدل های سنتی بسیار کم است. ظرفیت انجماد آن 7 کیلوگرم در 12 ساعت است. این یخچال همچنین دارای استانداردهای درجه یک بهره وری انرژی است.

این یخچال مجهز به 4 سنسور دما هوشمند است که به کاربران امکان تنظیم دما را بر اساس نیاز خود و همچنین با توجه به دمای مورد نیاز مواد غذایی مختلف می دهد.

IDC: فروش گوشی های هوشمند در هند در سه ماهه اول 2022 و برای سومین سه ماهه متوالی کاهش یافته است.

مقاله قبلی

شیائومی ریش تراش مدل S600 را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *