خبر

کیبورد مکانیکی سیمی شیائومی از 4 می در دسترس خواهد بود

0

شیائومی به خاطر محصولاتی که ارزش باورنکردنی ارائه می‌کنند و به جیب شما می‌آیند، شهرت پیدا کرده است. به دنبال این روند، غول فناوری چینی اکنون قصد دارد صفحه کلید مکانیکی سیمی شیائومی را عرضه کند. این محصول از 4 می برای تامین مالی جمعی در بازار شیائومی در دسترس خواهد بود. کیبورد سیمی قیمت خرده فروشی 169 یوان (26 دلار) خواهد داشت، اما با قیمت 149 یوان (22 دلار) در دسترس خواهد بود.


صفحه کلید مکانیکی سیمی شیائومی با طرح بندی کامل 104 کلیدی عرضه می شود. صفحه کلید دارای سوئیچ های مکانیکی است که ثبات کلیدی عالی و احساس کلیک رضایت بخشی را ارائه می دهد. ابعاد صفحه کلید 426x122x38.5 میلی متر و وزن آن حدود 943 گرم است. این صفحه کلید از صفحه کلیدهای تمام کلید معمولی کوچکتر است و می تواند مقداری فضا را برای شما ذخیره کند. صفحه کلید برای سناریوهای مختلف اداری ایده آل است.

از نظر طراحی ظاهری، این صفحه کلید از یک طراحی مینیمالیستی معمولی استفاده می کند. کیبورد سیمی با کلاهک‌های فرورفته و گوشه‌های گرد همراه با کلیدهای تزریق دوبل ارائه می‌شود. دارای نور پس زمینه LED سفید داخلی است و از 6 حالت تنظیم نور پس زمینه پشتیبانی می کند.

صفحه کلید جدید شیائومی با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و با استفاده از کلید ترکیبی Fn+Win می توان آن را به سرعت بین هر دو تغییر داد.

اگر در مورد محور صحبت کنیم، صفحه کلید انتخاب های دو محوره را ارائه می دهد که عبارتند از: محور سبز و سوئیچ های محور قرمز. محور سبز با حس پاراگراف قوی همراه است. این یک سوئیچ لمسی با بازخورد صوتی “کلیک” است. محور سبز برای گیمرها و تایپیست های تهاجمی مناسب است. از طرف دیگر محور قرمز حس پاراگراف ضعیف تری دارد و صدای سبک تری دارد. برای تایپ اداری طولانی مدت مناسب است.

صفحه کلید مکانیکی سیمی شیائومی از جابجایی چند کلید پشتیبانی می کند. دارای 26 کلید چرخشی است که به این معنی است که می توانید همزمان آن 26 کلید را به درستی ثبت کنید. علاوه بر این، می تواند تا 50 میلیون فشار کلید دوام بیاورد.

ساعت هوشمند Haylou RS4 Plus با عمر باتری 10 روزه عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی به پشتیبانی نرم افزاری Redmi Note 7/7 Pro، Redmi Go پایان داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *