خبر

شیائومی Mi 6 حتی 5 سال پس از عرضه همچنان مورد علاقه طرفداران است

0

شیائومی در آستانه 12 سالگی است و قبل از آن، لی جون، بنیانگذار این شرکت، مشغول بزرگداشت برخی از محبوب ترین گوشی های خود بوده است. دیروز، نظرسنجی ارسال شده توسط Jun نشان داد که شیائومی Mi 6 همچنان مورد علاقه طرفداران بوده و با اختلاف قابل توجهی از گوشی هایی مانند Mi 11 Ultra و Mi 10 عبور کرده است.

 

 

Xiaomi Mi 6 در آوریل 2016 عرضه شد و اکنون دقیقاً پنج سال از عمر آن می گذرد، اما طی سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این اولین گوشی پرچمدار شیائومی با دوربین دوگانه پشتی بود، اما همچنین آخرین گوشی با صفحه نمایش 16:9 با حاشیه های ضخیم در بالا و پایین بود که آن را به طراحی بسیار خاطره انگیزی تبدیل کرد. جانشین آن – شیائومی Mi 8 – یک نوع طراحی بدون حاشیه با اجرای بریدگی داشت و مردم در آن زمان علاقه چندانی به ناچ نداشتند.

شیائومی Mi 6 همچنین ساختار بسیار باریک و سبکی داشت و با صفحه نمایش 5.15 اینچی خود نسبتاً جمع و جور بود، اگرچه یک نوع پشتی سرامیکی نیز با وزن افزایش یافته وجود داشت.

 

لی جون پیش از این سه مدل مورد علاقه خود را معرفی کرده بود و این سه مدل شامل شیائومی می 6 نیز می‌شد. سال گذشته، رسماً فاش شد که هنوز بیش از 2 میلیون کاربر فعال Mi 6 وجود دارد و احتمالاً این رقم وجود ندارد. از آن زمان بسیار پایین آمده است. این 21000 رای برای تلفن در نظرسنجی را توضیح می دهد.

عشق به این گوشی به حدی بود که شیائومی حتی در سال 2020 پیشنهاد شد آن را با فرم فاکتور مدرن تر و با طراحی بدون حاشیه عرضه کند. با این حال، این پروژه لغو شد زیرا این مدل هرگز به واقعیت تبدیل نشد.

دستگاه آب سرد و گرم هوشمند MIJIA با نمایشگر هوشمند رونمایی شد

مقاله قبلی

Walkie-Talkie 3 از برد اینترکام تا 5000 کیلومتر پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *