خبر

شیائومی چند محصول جدید معرفی کرد

0

پروژکتور تئاتر لیزری تمام رنگی شیائومی

قیمت محصول تازه عرضه شده 6999 یوان است که تقریباً به 1099 دلار تبدیل می شود اما در طول دوره پیش فروش، دستگاه با تخفیف 6499 یوان که حدود 1020 دلار است برای خرید در دسترس خواهد بود. انتظار می رود که حمل و نقل آن از اول آوریل در چین آغاز شود.

برخلاف دیگر پروژکتورهایی که قبلاً توسط شیائومی راه اندازی شد، این سینمای لیزری تمام رنگی جدید شیائومی از منبع نور لیزر سه رنگ RGB برای تصویربرداری مستقیم استفاده می کند. گفته می شود که شفافیت تصویر را از طریق کریستال مایع LCoC بر روی فناوری سیلیکون بهبود می بخشد.

این شرکت اضافه کرده است که گواهینامه نور آبی کم SGS را دریافت کرده است و شدت نور آبی در محدوده 415 نانومتر تا 455 نانومتر به طور موثر کنترل شده است و تماشای محتوا را سالم می کند.

پروژکتور تئاتر لیزری تمام رنگی شیائومی از طراحی بلندگوی دو فرکانس کامل، واحدهای بلندگوی دوبل بالا استفاده می کند و گواهینامه DTS و Dolby را نیز دریافت کرده است. همچنین با میدان صوتی مجازی صدای پانورامیک WANOS چین همکاری می کند تا کیفیت صدایی عالی ارائه دهد.

در داخل، پردازنده چهار هسته ای Amlogic T982 به همراه 2 گیگابایت رم DDR4 تامین می شود. در بخش نرم‌افزار، دستگاه تلویزیون MIUI خود شرکت را اجرا می‌کند و دارای پایه جبران حرکت MEMC و الگوریتم AIPQ برای کیفیت تصویر بهینه است که کاستی‌های پروژکشن لیزری را جبران می‌کند. این پروژکتور دارای سه رابط HDMI و همچنین USB 3.0، SPDIOF و LAN است.

 

اسکوتر برقی شیائومی MIJIA 3 Lite

 

شیائومی برای اولین بار اسکوتر برقی MIJIA M365 را در سال 2017 روانه بازار کرد و این محصول در زمان فروش موفقیت زیادی کسب کرد. این اسکوتر جدا از طراحی مینیمالیستی و در عین حال شیک، راهی ارزان و قابل اعتماد برای رفت و آمد روزانه در شهرهای شلوغ شهری است. از آن زمان، این برند به بازسازی M365 با افزودن ویژگی های بیشتر و ارتقاهای دیگر ادامه داده است. این شرکت چینی اکنون از اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite (نسخه جوانان) رونمایی کرده است. اسکوتر از 1899 یوان (298 دلار) شروع می شود و از 5 آوریل به فروش می رسد.

 

 

گفته می‌شود که قاب MIJIA Electric Scooter 3 Lite 10 میلی‌متر نازک‌تر از Mijia Electric Scooter 1s است که در سال 2020 عرضه شد. گفته می‌شود که اندازه قاب کاهش‌یافته مرکز ثقل پایین‌تر و سواری پایدارتری را به اسکوتر ارائه می‌دهد. بدنه از مواد آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا ساخته شده است که بدنه را سبک تر و راحت تر می کند و حمل آن راحت تر است.

 

 

از نظر طراحی، MIJIA Electric Scooter 3 Lite طراحی پیچیده پیشانی را حذف می کند تا یک حس بصری مینیمالیست و سبک ایجاد کند. در همان زمان، نور برای کاهش بار روی پیشانی به سمت پایین حرکت می کند. نسبت صفحه نمایش دسته ابزار نیز افزایش می یابد و تجربه کنترل صفحه نمایش بهینه ای را به دست می آورید.

 

 

علاوه بر این، اسکوتر برقی جدید MIJIA دارای 13 درصد افزایش در توانایی صعود، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و توان نامی 250 وات است. برد اسکوتر فقط 20 کیلومتر است و برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب است.

MIJIA Electric Scooter 3 Lite در رنگ های سیاه و سفید موجود است و قرمز برای تراز کردن نقطه استفاده می شود. در همان زمان، پوشش هاب جلو برای اضافه کردن عناصر یکپارچهسازی با سیستمعامل تنظیم شده است.

 

ربات پاک کننده شیائومی MIJIA All-Round Sweeping & Mopping

 

شیائومی به تازگی یک محصول جدید MIJIA را اوایل امروز (29 مارس 2022) معرفی کرده است. این پاک کننده جدید MIJIA All Round Sweeping and Mopping Robot است که ویژگی های تمیزکننده مختلفی را برای بازار چین ارائه می دهد.

 

 

همانطور که از نام آن پیداست، آخرین محصول این برند چینی با جارو کردن و پاک کردن به مشتریان کمک می کند تا بدون دخالت انسان تمیز نگه داشته شوند. جمع‌آوری خودکار گرد و غبار را ارائه می‌کند و حتی دارای پاک‌کن‌های یکبار مصرف همراه با کیسه‌های گرد و غبار قابل پرتاب ماهانه است. در زیر کاپوت، یک بسته باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را راه اندازی می کند که توان آن 70 وات است. این بسته باتری 6.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود و حدود 120 تا 180 دقیقه طول می کشد.

علاوه بر این، دارای ویژگی هایی است که به آن کمک می کند از موانع سبک و همچنین دید LDS و ناوبری نقشه سه بعدی جلوگیری کند. گنجایش جعبه گرد و غبار 2.5 لیتر و وزن ربات حدود 12 کیلوگرم است. ابعاد آن 352 میلی متر طول، 350 میلی متر عرض و 98.8 میلی متر ارتفاع است و در سطح نویز 68 دسی بل کار می کند. قدرت مکش ربات جاروبرقی 4000AW است و یک مخزن آب 250 میلی لیتری را نیز در خود جای داده است.

 

تهویه عمودی هوای شیائومی MIJIA 3 HP

شیائومی MIJIA Fresh Air Conditioner Vertical 3 HP را تحت سرمایه گذاری جمعی در مرکز خرید Xioami عرضه کرده است. تهویه مطبوع با قیمت سرمایه گذاری جمعی 6949 یوان (~ 1090 دلار) ارائه می شود، در حالی که این محصول پس از تمرین سرمایه گذاری جمعی با قیمت 7299 یوان (~ 1146 دلار) به فروش می رسد.

 

 

تهویه مطبوع MIJIA Fresh Vertical 3 HP از طراحی ایستاده بهره می برد و مجهز به عنصر فیلتر HEPA و کمپرسور ساخت پاناسونیک است. کمپرسور حجم زیادی از هوای 215 متر مکعب بر ساعت را فراهم می کند. کولر گازی همچنین از عملکردهایی مانند تامین هوای منطقه ای، خشک کردن در دمای بالا و خود تمیز شوندگی پشتیبانی می کند. سطح جدیدی از بهره وری انرژی دارد و برای اتاق هایی با اندازه های مختلف از 30 تا 40 متر مربع مناسب است.

 

 

علاوه بر این، به عنوان یک محصول زنجیره ای زیست محیطی MIJIA، تهویه مطبوع تازه MIJIA با پشتیبانی از کنترل از راه دور برنامه Mijia، کنترل از راه دور صوتی XiaoAI و سایر عملکردها نیز به راحتی در دسترس هستند.

از نظر ظاهری، تهویه مطبوع جدید دارای طراحی استوانه ای جریان اصلی فعلی و دهانه مستطیلی عمودی است و دارای رنگ خاکستری نقره ای است. ظاهر کلی تفاوت چندانی با تهویه مطبوع قبلی شیائومی ندارد که همه کاره تر است.

 

شیائومی بوک S 12.4 اینچی در Geekbench و گواهی بلوتوث SIG ظاهر شد

مقاله قبلی

نسخه‌های Redmi 10 5G، Redmi Note 11 Pro+ و Note 11S 5G در سطح جهانی عرضه شدند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *