خبر

شیائومی پد 5 با ویندوز 11 ARM نمرات Geekbench خود را به نمایش می گذارد

0

یک توسعه‌دهنده قادر بود ویندوز 11 ARM را روی شیائومی پد 5 دارای سیستم عامل اندروید در نوامبر 2021 راه‌اندازی کند. و تا به امروز، یک برنامه‌نویس دیگر از پروژه قبلی استفاده کرده و ظاهراً بهبودهایی را برای اجرای بهتر آن انجام داده است. در حالی که هنوز چندین پیچیدگی باقی مانده است که باید برطرف شوند، این امر مانع از اجرای Geekbench بر روی تبلت و افزایش امتیازات آن نشده است.

شیائومی پد 5 با سیستم Win11 ARM64 موفق به کسب امتیاز 465 و 1992 در تست های تک هسته ای و چند هسته ای شده است. این به خوبی کمتر از امتیاز 780 و 2800 تبلت در هنگام اجرای نرم افزار استوک است، اما با این وجود هنوز یک شروع است.

توسعه دهنده پشت این شاهکار در Weibo (از طریق IT Home) استفاده می کند و گفته است که در حال حاضر مشکلی با درایور PEPs (Platform Extension Plug-ins) وجود دارد. GPU نیز به دلیل درایور آن ناکارآمد است، اما امیدواریم که هر دو مشکل به زودی حل شود.

 

به نظر می‌رسد که همه چیز از پروژه WOA (Windows on ARM) استفاده می‌کند – یک ابتکار جامعه برای کارکردن نسخه‌های جدیدتر ویندوز روی لومیا قدیمی‌تر و دستگاه‌های اندرویدی جدید، زیرا سیستم‌عامل دیگر از تلفن‌های همراه پشتیبانی نمی‌کند. قبلاً مبتنی بر ویندوز 10 برای ARM بود، اما با پشتیبانی بهتر از ARM در ویندوز 11، توسعه دهندگان اکنون عجله دارند تا دستگاه های تلفن همراه بیشتری را برای اجرای سیستم عامل دسکتاپ دریافت کنند.

مقایسه: شیائومی 12 Pro در برابر سامسونگ Galaxy S22+

مقاله قبلی

نسخه جهانی Redmi Note 11 Pro+ 5G در کنسول Google Play ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *