خبر

شیائومی ساعت S1 با بندهای چرمی، ظاهری حرفه‌ای و ممتاز ارائه می‌کند

0

اواخر امروز (28 دسامبر 2021)، شیائومی قرار است تعدادی از محصولات جدید خود را در چین عرضه کند. این شامل سری گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 12 همراه با هدفون های جدید TWS و موارد دیگر می شود. اکنون، چند ساعت قبل از مراسم معرفی، این شرکت تیزر جدیدی را برای پوشیدنی Watch S1 خود به اشتراک گذاشته است.

 

تیزر جدید در Weibo به اشتراک گذاشته شد و بندهای ساعت هوشمند آینده را به نمایش گذاشت. با نگاهی به پوستر تصویر، ساعت شیائومی S1 دارای بندهای چرمی است که حس و ظاهری عالی را ارائه می دهد. غول فناوری چینی ادعا می کند که این بند سخت و انعطاف پذیر است و ادعا می کند که یک “ساعت هوشمند پیشرفته” برای حرفه ای های تجاری است.

طبق این برند، ساعت S1 دارای طراحی طراحی شده است که در سناریوها و موقعیت های مختلف مناسب است. به عبارت دیگر، طراحی ظریف آن را می توان هم در مراسم رسمی و هم در مراسم رسمی جفت کرد. طبق آنچه تاکنون می دانیم، این پوشیدنی هوشمند دارای صفحه نمایش دایره ای با قاب فلزی و دو دکمه فیزیکی خواهد بود. در حالی که جزئیات دقیق‌تر در حال حاضر ناشناخته است، می‌توان انتظار داشت که Watch S1 از ردیابی معمول اکسیژن خون، خواب و ضربان قلب در کنار سایر ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام برخوردار باشد.

 

 

طبق گزارش MyDriver، ساعت S1 ظاهراً دارای شیشه یاقوت کبود است که دارای سختی 9 در مقیاس Mohs است که پس از الماس با سختی 10 در مقیاس مشابه در رتبه دوم قرار دارد. این همچنین باعث می شود که آن را در برابر خش نیز مقاوم کند. به خاطر داشته باشید که این هنوز تایید نشده است، بنابراین فعلا آن را با کمی نمک مصرف کنید.

نمرات Xiaomi 12 Pro Geekbench لو رفت که بالاترین امتیاز اسنپدراگون 8 تاکنون است

مقاله قبلی

گوشی های پرچمدار شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس رسما معرفی شدند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *