خبر

شیائومی یخچال MIJIA دو در با ظرفیت 186 لیتر را معرفی کرد

0

شیائومی به تازگی یک دستگاه خانگی جدید MIJIA را در اوایل این هفته در چین معرفی کرده است. محصول جدید مورد بحث یخچال MIJIA Double Door 186L است که در حال حاضر برای پیش سفارش در دسترس است.

طبق یادداشت های رسمی، یخچال جدید از فناوری بدون یخ زدگی هوا خنک استفاده می کند که نیاز به یخ زدایی دستی را در هنگام ایجاد یخ حذف می کند. علاوه بر این، دارای یک طراحی خروجی هوا به سمت بالا است که به کاهش میزان هوای خنک که مستقیماً روی محصولات غذایی نگهداری می شود، کمک می کند. این به نوبه خود باعث خنک شدن سریعتر می شود و در عین حال سرعت خشک شدن میوه ها و سبزیجات را کاهش می دهد.

 

یکی از ویژگی های قابل توجه یخچال جدید MIJIA Double Door 186L ماژول ضد باکتری یونی و پاک کننده بو آن است. این جزء به جذب تمام مولکول‌های ایجاد کننده بو که در داخل یخچال هستند کمک می‌کند و همچنین میزان باکتری‌هایی را که به طور بالقوه می‌توانند مواد غذایی داخل یخچال را خراب کنند، کاهش می‌دهد. در مورد طراحی آن، یخچال 525 میلی متر عرض و 610 میلی متر عمق دارد و 0.32 متر مربع مساحت دارد که تقریباً به اندازه یک صندلی معمولی است.

در داخل، 186 لیتر فضای ذخیره سازی تازه را ارائه می دهد که از این مقدار 120 لیتر برای محفظه یخچال و 66 لیتر باقی مانده برای محفظه فریزر است. یخچال جدید MIJIA همچنین دارای 3 حسگر داخلی است که می توانند به طور دقیق دما را ترسیم کنند و به طور خودکار سیستم تبرید آن را بسته به فصل برای خنک کننده و بازده انرژی بهینه تنظیم کنند. در حال حاضر برای پیش‌سفارش با قیمت 1299 یوان (تقریباً 204 دلار آمریکا) در دسترس است و حتی در وب‌سایت تجارت الکترونیک محبوب چینی JD.com فهرست شده است.

شیائومی شارژر سوپر فلش 100 واتی جدید را آزمایش می کند، احتمالاً در نیمه دوم 2022 معرفی خواهد شد

مقاله قبلی

شیائومی با افزایش 10 درصدی ظرفیت و +100 دقیقه عمر باتری، پیشرفتی در فناوری باتری ایجاد کرده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *