خبر

Redmi Note 9 به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند دریافت می کند

0

شیائومی از اواخر آگوست به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه کرده است. نسخه جهانی Redmi Note 9 اخیراً به آخرین نسخه MIUI دسترسی پیدا کرده است. تنها چند روز بعد، نسخه هندی نیز دریافت بیلد جدید را آغاز کرده است.

شیائومی به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای Redmi Note 9 در هند آغاز کرده است. به روز رسانی جدید سیستم برای گوشی با شماره ساخت V12.5.2.0.RJWINXM وارد می شود.

از آنجایی که MIUI 12.5 Enhanced Edition بیشتر در مورد بهینه‌سازی است تا ویژگی‌ها، استفاده‌ها پس از به‌روزرسانی به جدیدترین نرم‌افزار، هیچ تغییر ظاهری را مشاهده نمی‌کنند. گفتنی است، این به روز رسانی علاوه بر این، وصله های امنیتی اکتبر 2021 را نیز به همراه دارد.

مانند هر به روز رسانی سیستم OTA دیگری، این یکی نیز به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، این بیلد در حال حاضر دارای برچسب «Stable Beta» است، که شیائومی روشی برای گفتن در دسترس بودن محدود است.

به هر حال، این به روز رسانی باید در روزهای آینده برای همه کاربران در هند در دسترس باشد. در عین حال، ما همچنین انتظار داریم که به‌روزرسانی به نسخه‌های منطقه‌ای باقی‌مانده Redmi Note 9 نیز برسد.

ردمی نوت 9 با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 راه اندازی شد. تا کنون این گوشی هوشمند تنها یک آپدیت MIUI و اندروید را در قالب MIUI 12 و اندروید 11 دریافت کرده است.

شیائومی Munch در کد MIUI ظاهر شد

مقاله قبلی

تصاویر جدیدی از شیائومی 12 به بیرون درز کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *