خبر

شیائومی Munch در کد MIUI ظاهر شد

0

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند پریمیوم جدید در آینده نزدیک است. گوشی های سری 12 شیائومی در چند روز گذشته در خبرها بودند. در همان زمان، ما در مورد سری Redmi K50 نیز می شنویم. در این میان، یک دستگاه ناشناخته از این شرکت با نام رمز Munch در کد MIUI مشاهده می شود.

به گفته شیائومی، یک گوشی جدید شیائومی با کد Munch همانطور که در کد MIUI ظاهر شده است. این گوشی دارای شماره مدل L11R می باشد.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش +FHD (2400 در 1080 پیکسل) با نرخ رفرش 120 هرتز است. گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است. از این رو، این احتمال وجود دارد که پنل LCD داشته باشد، اگرچه دستگاه های اخیر گروه شیائومی ترکیبی از نمایشگر AMOLED و حسگر اثرانگشت جانبی دارند.

جالب اینجاست که این گوشی از چیپست کوالکام SM8250 پشتیبانی می کند. Xiaomiui پیشنهاد می کند که این سیلیکون می تواند +Snapdragon 870 منتشر نشده باشد. برای کسانی که نمی دانند، اسنپدراگون 870 خود یک نسخه مثبت از اسنپدراگون 865 پلاس است.

گفته می‌شود که این گوشی با یک دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی زاویه باز، یک واحد فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو عرضه می‌شود.

Xiaomiui پیشنهاد می‌کند که شیائومی مونک می‌تواند با نام Redmi 50S در چین و Xiaomi 12T در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. با این حال، مایلیم این حدس را با کمی نمک در نظر بگیرید.

مدل هندی شیائومی 11T Pro ممکن است در ماه نوامبر عرضه شود

مقاله قبلی

Redmi Note 9 به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *