خبر

شیائومی یک شارژر جدید 120 واتی GaN را با قیمت 299 یوان (47 دلار) روانه بازار کرد

0

اخیراً، سازندگان گوشی‌های هوشمند شارژرهای GaN را به دلیل شکل کوچک‌ترشان ارائه می‌کنند. شیائومی یکی از این شرکت‌ها است و اخیراً شارژر جدیدی از این شرکت با شماره مدل MDY-13-ET گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

اکنون، به نظر می رسد شارژری که اخیراً مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته است، راه اندازی شده است. شیائومی که در حال حاضر چند شارژر GaN در بازار دارد، امروز یک شارژر دیگر را عرضه کرده است. شارژر Xiaomi 120W GaN در چین 299 یوان قیمت دارد که تقریباً به 47 دلار تبدیل می شود و از اول نوامبر به فروش می رسد.

رونمایی از این شارژر 120 واتی گان شیائومی درست پس از عرضه گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو + این شرکت با پشتیبانی از شارژ 120 واتی انجام شد.

شیائومی می گوید که این شارژر جدید از طراحی ماژول ترانسفورماتور مسطح و فرکانس بالا استفاده می کند و قابلیت اطمینان خوبی در پخش گرما ارائه می دهد. همچنین دارای یک تراشه شناسایی هوشمند داخلی، همراه با چندین عملکرد حفاظتی ایمنی است. بدنه بیرونی شارژر از مواد مقاوم در برابر آتش UL94-V0 و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا ساخته شده است.

شارژر 120 واتی GaN شیائومی با یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه ها عرضه می شود. این برند چینی ادعا کرده است که گوشی هوشمند +Redmi Note 11 Pro را می توان تنها در عرض 15 دقیقه با یک شارژر 120 واتی به طور کامل شارژ کرد.

جدا از مزیت اندازه کوچکتر، شارژرهای GaN در انتقال جریان نیز کارآمدتر هستند. نه تنها این، بلکه اتلاف حرارت نیز در مقایسه با شارژرهای سیلیکونی سنتی بسیار کمتر است.

فروش جهانی سری Redmi Note از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است

مقاله قبلی

عرضه Redmi Note 11 Pro و +Pro ممکن است نزدیک باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *