خبر

شیائومی گوشی پرچمدار Redmi را با اسنپدراگون 870 عرضه می کند

0

در حالی که شیائومی خود را برای معرفی سری Redmi Note 11 آماده می کند، یک منبع آگاه اطلاعات جالبی را در مورد دستگاه دیگری که ممکن است به زودی وارد بازار شود، فاش کرده است. ظاهرا، این شرکت همچنین قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید و ارزان قیمت Redmi را نیز عرضه کند.

این خبر از منبع اطلاعاتی شناخته شده می رسد که این خبر را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته است. این شرکت یک گوشی پرچمدار جدید با برند Redmi را با پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، Redmi K40 یک گوشی هوشمند پرچمدار است که دارای این پردازنده است و قیمت بسیار رقابتی دارد.

بنابراین عجیب به نظر می رسد که این شرکت مدل دیگری را عرضه کند که با گوشی های خود رقابت کند. متأسفانه، به غیر از افشای پردازنده، اطلاعات دهنده از به اشتراک گذاشتن هر گونه جزئیات دیگری در مورد این دستگاه پرچمدار آینده خودداری کرد. اگرچه از آنجایی که از اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند، احتمالاً جایی بین گوشی‌های درجه یک و دستگاه‌های میان رده بالا مشابه Redmi K40 غول فناوری چینی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، شیائومی پس از عرضه سری K30 در سال گذشته، Redmi K30S Extreme Commemorative Edition را عرضه کرده بود. به عبارت دیگر، دستگاه مورد بحث ممکن است بخشی از سری Redmi K باشد و احتمالاً می تواند یکی دیگر از انواع جدید سری K40 نیز باشد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین آن را با کمی نمک همراه کنید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید زیرا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس قرار گیرد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

رطوبت‌گیر هوشمند MIJIA می‌تواند بدون آب کار کند

مقاله قبلی

مشخصات مورد انتظار سری شیائمی 12Lite

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *