خبر

رطوبت‌گیر هوشمند MIJIA می‌تواند بدون آب کار کند

0

اوایل امروز (27 اکتبر 2021)، یک محصول جدید MIJIA برای تامین مالی جمعی در پلتفرم Xiaomi Youpin منتشر شد. محصول جدید مورد بحث MIJIA Smart Dehumidifier 22L است که در مرکز خرید شیائومی نیز موجود است.

رطوبت گیر هوشمند MIJIA جدیدترین دستگاه خانگی هوشمند این شرکت است. تا 8 ساعت رطوبت زدایی مداوم را ارائه می دهد و از دویدن بدون نیاز به آب پشتیبانی می کند. رطوبت‌گیر جدید با ظرفیت قابل توجه 22 لیتر وارد بازار می‌شود که به آن اجازه می‌دهد تا چندین ساعت به صورت مداوم کار کند. در طول عملیات، وقتی متوجه شد که مخزنش پر است، می تواند به طور خودکار کار را متوقف کند تا از سرریز و نشت جلوگیری کند. علاوه بر این، می‌توان آن را مستقیماً به یک لوله زهکشی خارجی متصل کرد که به آن اجازه می‌دهد مستقیماً آب فاضلاب رطوبت‌زدایی را تخلیه کند، بدون اینکه نگران پر شدن آب و خاموش کردن دستگاه برای تخلیه دستی فاضلاب باشد.

قابل ذکر است، MIJIA غلتک های جهانی را در قسمت پایین قرار داده است که حرکت در مکان های مختلف را آسان تر می کند. حتی سه حالت ارائه می دهد، یعنی حالت هوشمند که در آن از سنسور دما و رطوبت با دقت بالا برای رطوبت زدایی خودکار استفاده می کند، حالت خشک کردن که در آن به طور مداوم رطوبت را در حداکثر سطح رطوبت زدایی می کند، و حالت خواب، که آن را تا 35.5 دسی بل کار می کند. الف) عدم ایجاد اختلال در خواب کاربران.

در حال حاضر، این دستگاه بر روی پلتفرم Xiaomi Mall و Youpin موجود است و قیمت آن 1499 یوان (تقریباً 234 دلار آمریکا) است اما قیمت سرمایه گذاری جمعی آن 1299 یوان (تقریباً 203 دلار آمریکا) تعیین شده است. از آنجایی که این محصول هوشمند است، از برنامه MIJIA به همراه دستیار صوتی هوشمند XiaoAI نیز پشتیبانی می کند. حتی می‌توان آن را با سایر محصولات خانه هوشمند MIJIA جفت کرد و یک صفحه دیجیتال بزرگ را در خود جای داد که اطلاعات حیاتی را نیز نمایش می‌دهد.

شیائومی بیش از 7 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند در هند فروخته است

مقاله قبلی

شیائومی گوشی پرچمدار Redmi را با اسنپدراگون 870 عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *