خبر

شیائومی تولید انبوه خودرو خود را در نیمه اول سال 2024 آغاز می کند

0

لی جون، مدیر اجرایی و بنیانگذار شیائومی اظهار داشت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه خودروهای خود مارک دار در نیمه اول سال 2024 است.

سخنگوی غول فناوری چینی این خبر را (از طریق رویترز) که بر اساس اظهارنظر مقام ارشد در جریان یک رویداد سرمایه گذار است، به اشتراک گذاشت. زانگ زیوان، مدیر بخش بازاریابی بین المللی شیائومی نیز اخبار را در حساب رسمی خود در Weibo (وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت. قابل ذکر است، این اولین هدف رسمی این شرکت در بخش خودروهای برقی آینده است، که اولین بار در اوایل سال جاری اعلام شد.

علاوه بر این، سهام این برند نیز 5.4 درصد افزایش یافت که این نیز بیشترین افزایش روزانه از 12 مه 2021 است. در ماه مارس، این شرکت همچنین اعلام کرد که برای پروژه خودروهای برقی خود مبلغ قابل توجهی 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند. دوره ده سال آینده در آگوست، شیائومی همچنین ثبت نام واحد خودروهای برقی خود را تکمیل کرده بود.

در حال حاضر، این شرکت در حال استخدام برای پروژه اتومبیل خود است، اگرچه هنوز مشخص نشده است که آیا با نام تجاری خودروی ثابت برای خودرو خود همکاری می کند یا این خودرو را به تنهایی تولید خواهد کرد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید، زیرا وقتی اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس باشد، به روز رسانی خواهیم کرد.

نسخه هندی شیائومی 11T Pro در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

مقاله قبلی

سهام شیائومی پس از اعلام تولید خودروهای برقی خود در سال 2024، 5 درصد جهش کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *