خبر

فروش فوق العاده سری پلو پز Mijia نشان دهنده عملکرد فوق العاده شیائومی در حوزه لوازم خانگی است

0

شیائومی امروز اعلام کرد که از نظر فروش محصولات پلو پز Mi Home (Mijia) از مرز 10 میلیون واحد عبور کرده است.

این شرکت چندین دستگاه آشپزخانه هوشمند از جمله Mijia Smart Rice Cooker، Mijia Pressure 1H Rice Cooker 1S، Mijia Smart Rice Cooker Micro Pressure Edition، Mijia Smart 1H Rice Cooker، Mijia Rice Cooker C1، Mijia Smart Electric Pressure Pressure، Mijia Smart Electric Pressure عرضه کرده است.

نمونه کارها به همین جا ختم نمی شود زیرا شیائومی آن را بیشتر گسترش داده است، که نشان دهنده موفقیت عظیمی است که این برند در بازار عظیم خانه های هوشمند چینی از آن برخوردار است.

جدیدترین دستگاه این سری Mijia Smart Rice Cooker Micro-compression 3L است که در ماه سپتامبر عرضه شد. این دستگاه دارای رنگ سفید خالص است و دارای صفحه نمایشی است که تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. حتی از NFC پشتیبانی می کند و می تواند به یک چارچوب خانه هوشمند متصل شود. این اجاق گاز با قیمت 499 یوان (77 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

شیائومی به لطف کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، همچنان شاهد رشد مداوم در بازار خانه های هوشمند چین بوده و بنابراین ظاهراً بیش از هر زمان دیگری روی آن سرمایه گذاری می کند. جدیدترین دستگاه های شرکت شامل Mijia Robot Vacuum Mop Pro ، Smoke Stove Set S1 ، Refrigerator Cross Four-Door Exclusive Edition و Smart Laser Rangefinder هستند و همه آنها گواهی بر اراده شیائومی برای رشد بیشتر در این حوزه است.

شیائومی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با صفحه LCD و دستمال خشک با قیمت 2999 یوان (460 دلار) عرضه می کند

مقاله قبلی

معرفی هود و اجاق گاز شیائومی Mi Home (Mijia)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *