خبر

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro در هند به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کنند

0

شیائومی به تازگی سری 11T شیائومی را معرفی کرد. این دستگاه ها هنوز MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نکرده اند. با این حال، Mi 10T قدیمی و Mi 10T Pro شروع به دریافت آخرین نسخه MIUI در هند کرده اند.

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro دارای سخت افزار تقریباً یکسانی هستند. تنها تفاوت عمده این دو در تنظیم دوربین آنهاست. در نتیجه، دستگاه ها از یک ساختار مشترک MIUI استفاده می کنند.

بنابراین، آنها به روز رسانی سیستم جدید را با هم دریافت می کنند. MIUI 12.5 Enhanced Edition برای آنها در هند با شماره ساخت V12.5.3.0.RJDINXM منتشر می شود.

ساخت نرم افزار فوق الذکر در حال حاضر در مرحله Stable Beta است. به عبارت ساده، در حال دسته بندی شدن است. این بدان معناست که رسیدن به هر کاربر در کشور مدتی طول می کشد.

این به روزرسانی برای نسخه های گلوبال و اندونزی Mi 10T و Mi 10T Pro نیز موجود است. همچنین برای نسخه چینی این تلفن ها با نام Redmi K30S Ultra در دسترس است. با این حال، چندین نسخه منطقه ای مانند “EEA”، “روسیه”، “ترکیه” و “تایوان” هنوز به این به روزرسانی دسترسی ندارند.

MIUI 12.5 Enhanced Edition در رویداد معرفی Xiaomi MIX 4 رونمایی شد. این امر باعث بهبود دستگاه های دارای MIUI 12.5 می شود. شیائومی از ماه آگوست آن را برای محصولات واجد شرایط عرضه کرده است.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی Mijia 4 Lite اکنون با قیمت 699 یوان (108 دلار) در چین در دسترس است

مقاله قبلی

شیائومی Mi 12 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 898، بدنه سرامیکی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *