خبر

شارژر سریع 120 واتی برای سری Redmi Note

0

تنها چند شرکت هستند که شارژ سریع 120 واتی را عرضه کرده اند، شیائومی و vivo. برخلاف دومی، شارژر 120 واتی با عرضه اخیر سری 11T شیائومی در سطح جهانی در دسترس است. در ماه ژوئن، یک مطلع معتبر فاش کرد که این فناوری شارژ سریع راهی سری Redmi Notes خواهد شد.

دیجیتال چت مطلعی بود که گفت شارژ سریع 120 واتی چند ماه پیش برای سری Redmi Note در دسترس قرار خواهد گرفت. امروزه، این راهنما دستگاهی را نشان می دهد که راه حل شارژ بالا را به بخش میان رده می آورد.

به گفته وی، مدل برتر در سری بعدی Redmi Note از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند. جانشین سری Redmi Note 10 باید به طور ایده آل سری Redmi Note 11 نامیده شود. اما از آنجا که این شیائومی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، این احتمال وجود دارد که سری آینده Redmi Note دارای نام تجاری جدید باشد.

با این وجود، مطلع در اینجا به معنای نسخه چینی سری آینده Redmi Note است. دو نسل اخیر سری Redmi Note در چین و بازارهای بین المللی متفاوت بوده است.

بنابراین، این دستگاه می تواند در خارج از سرزمین اصلی چین با نام دیگری شناخته شود. به هر حال، ما نمی توانیم ادغام مجدد سری Redmi Note شیائومی برای همه بازارها را رد کنیم.

Redmi Note 10 Pro 5G در حال حاضر سریعترین دستگاه شارژر Redmi Note با پشتیبانی از پروتکل شارژ 67 وات است. این گوشی به عنوان POCO X3 GT در برخی بازارها به فروش می رسد.

شیائومی Mibro Lite یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه با شیشه 2.5D و حاشیه های باریک است

مقاله قبلی

به روز رسانی MIUI 12.5 برای Redmi Note 7 Pro در هند منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *