خبر

شیائومی Mix Fold جدید را برای رقابت با Galaxy Z Fold3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می کند

0

در اوایل سال جاری، شیائومی Mi MIX Fold خود را عرضه کرد، که اولین تلفن هوشمند تاشو بود که دارای فاکتور شکل مشابه سری گلکسی فولد بود. در حال حاضر، یک گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه جدید MIX Fold است که با گلکسی Z Fold3 تازه عرضه شده سامسونگ رقابت خواهد کرد.

به گفته Balster Panda (از طریق AndroidAuthority)، غول فناوری چینی در حال کار بر روی دستگاه جدید سری MIX Fold است. با این حال، تلفن هوشمند تاشو جدید یک مدل تازه سازی خواهد بود نه یک MIX Fold 2. علاوه بر این، راهنما اضافه کرد که نسخه تازه تازه جدید دارای صفحه نمایش خارجی و داخلی با نرخ تجدید بالا و همراه با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی برای 5000 میلی آمپر ساعت بزرگ آن است.

گفته می شود که MIX Fold جدید دارای یک ماژول دوربین زیر نمایشگر در جلو است. این نسبت به شارژ 67 واتی در MIX Fold اصلی، که فقط نرخ تازه سازی بالایی برای صفحه نمایش خارجی خود داشت، یک پیشرفت بزرگ است. افزودن دوربین زیر صفحه نمایش نیز به روز رسانی قابل توجهی است، اگرچه، اجرای آن از نظر کیفیت تصویر دقیقاً ارتقا نخواهد بود.

متأسفانه، در حال حاضر مشخص نیست که شرکت چه زمانی چنین دستگاهی را روانه بازار می کند یا این که واقعاً روی این دستگاه کار می کند یا خیر. با این حال، گزارش های قبلی نشان می داد که یک گوشی تاشو جدید از این برند در سه ماهه چهارم سال جاری روانه بازار می شود.

شیائومی Mi 11X Pro به روز رسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را در هند عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mibro Lite یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه با شیشه 2.5D و حاشیه های باریک است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *