خبر

سری شیائومی 11T به عنوان سری Redmi K40S در ماه نوامبر در چین عرضه می شود

0

در اوایل ماه جاری، شیائومی Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro در اروپا را به عنوان پرچمداران مقرون به صرفه جدید خود برای بازار جهانی معرفی کرد. در حال حاضر، این تلفن ها راهی چین می شوند و در آنجا به عنوان سری Redmi K40S به فروش می رسند.

با توجه به اینکه Mi 10T سال گذشته در چین با عنوان Redmi K30S معرفی شد، این چندان تعجب آور نیست، بنابراین پیش از این گمانه زنی ها وجود داشت که سری جدید Xiaomi 11T نیز تحت سری Redmi K در چین فروخته می شود.

گفته می شود Redmi K40S برای صدور گواهینامه به TENAA ارسال شده است، اما تنها مورد عرضه نخواهد بود. نشریه چینی ITHome گزارش می دهد که سه مدل وجود دارد که همگی دارای سرعت شارژ متفاوت هستند. مدل پایه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند، مدل استاندارد 67 وات شارژ می شود و مدل رده بالا از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

از آنجا که سری 11T شیائومی تنها دو مدل دارد، این بدان معناست که مدل سوم با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی کاملاً یک دستگاه متفاوت است. شاید این سومین مدل بعداً بعنوان Xiaomi 11T Lite 5G برای بازار جهانی عرضه شود.

همچنین گزارش شده است که یکی از گوشی ها دارای پردازنده Snapdragon 870 است در حالی که Xiaomi 11T دارای پردازنده Dimensity 1200 است در حالی که Xiaomi 11T Pro مجهز به Snapdragon 888 است. بر اساس این جزئیات، به نظر می رسد که شیائومی تغییراتی را در سری برای بازار چین که غیر معمول نیست. در حالی که سنت دارد گوشی های خود را با نام های مختلف در بازارهای مختلف عرضه کند، معمولاً تغییرات کوچکی بین آنها ایجاد می شود.

این منبع می افزاید که گزارش شده است که Redmi K40S به موقع برای جشنواره Double Eleven در ماه نوامبر منتشر می شود. بنابراین باید منتظر اواخر اکتبر یا هفته اول عرضه نوامبر باشیم.

ریش تراش شیائومی 2 در هند عرضه شد

مقاله قبلی

عرضه Android 12 پایدار برای شیائومی Mi 11 ،Mi 11i و Mi 11 Ultra نزدیک است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *