خبر

شیائومی Civi نیز فاقد کله شارژر در جعبه است

0

شیائومی Civi امروز در چین معرفی شد. به جز طراحی و ساختار خیره کننده، مشخصات گوشی هوشمند با آنچه در بسیاری از دستگاه های میان رده بالا مشاهده کرده ایم تفاوتی ندارد. با این حال، یک چیز مشترک سیویوی با دیگر پرچمداران شیائومی است که امسال عرضه شده است.

درست مانند سری 11 شیائومی، شیائومی سیوی با شارژر موجود در جعبه عرضه نمی شود. همانطور که در فیلم های اولیه جعبه گشایی مشاهده شد، Civi در جعبه باریکی با ضخامت مشابه ضخامت سری Mi 11 عرضه می شود. داخل جعبه گوشی، یک قاب TPU و اسناد معمول وجود دارد.

این اولین گوشی Xiaomi میان رده است که با شارژر موجود در جعبه ارسال نمی شود. با این حال، به نظر می رسد شیائومی یک آداپتور برق را با تلفن به داوران ارسال می کند. در پوستر بالا همچنین آمده است که کسانی که این گوشی را خریداری می کنند، یک شارژر 55W GaN اختیاری در بسته ای جداگانه دریافت خواهند کرد، درست مانند شیائومی Mi 11.

شیائومی Civi دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی AMOLED خمیده با سوراخ  مرکزی و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پشت صفحه نمایش و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش در نیمه پایینی وجود دارد.

شیائومی سیوی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 778G است و تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی غیرقابل ارتقا همراه است. دوربین اصلی اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسلی است و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی جفت شده است.

در زیر بدنه شیشه ای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی درست مانند Mi 11 وجود دارد. WiFi دو بانده، بلوتوث 5.2، NFC، بلستر مادون قرمز و پشتیبانی از دو سیم کارت وجود دارد. شیائومی این تلفن را با MIUI 12.5 بر اساس اندروید 11 عرضه می کند.

شیائومی یک متخصص امنیت سایبری را استخدام می کند تا ادعای سانسور لیتوانی را ارزیابی کند

مقاله قبلی

شیائومی TWS 3 Pro را به عنوان اولین هدفون TWS جهان با LDHC 4.0 عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *